Wat ik eigenlijk wel raar vind, is het feit dat Gametrailers, IGN en Gamespot allemaal zo positief waren in de previews voor dit game. IGN bijvoorbeeld, vond het in de preview "geweldig" dat de halve stad in puin lag na een speelsessie. Vervolgens gaan ze in de review de manier waarop de stad instort, afkraken. Like wtf? Allemaal van dat soort bullshit...
Gisteren de film gezien in Tuchinksy amsterdam.... heb nog nooit zoveel applaus gehoord tijdens een film
Veel sites/bladen denken dat ze extra goed zijn als ze een spel extra afkraken. Als zo'n developer echter met een dealtje komt (als jullie het een goed cijfer geven, en 4 pagina's, mogen jullie een previewtje zien) dan rgent het positief!
Het ligt uiteraard nogal voor de hand dat Transformers: the Game een voorkeurs behandeling heeft ontvangen in de previews; om de aandacht naar de (bijna) gelijknamige film te bemoedigen. Mja, The_Yakuza, hij komt inderdaad aanstaande vrijdag, 5 juli, officieel uit. En ik weet dat ik sowieso van dit game zal genieten, 5jes en 6jes, of niet...
Voor als je gaat beginnen als Autobot kun je gelijk 1 secret Achievment krijgen. (Secret Achievment) Weapon Systems Inactive Your enemy knows the might of your fist. Complete Suburbs Chapter 1 using only melee attacks 20
Kijk, die gaan we dus gelijk binnenhalen als de game er is *) Aangezien jij hem dus blijkbaar al speelt, kun je wat vertellen over de game? Wat is jouw mening? Gameplay? Graphics? Is het een beetje te pruimen?
Yakuza, ik heb 'n foutje gemaakt; Transformers ligt a.s. donderdag, 5 juli dus, al in de winkel. --Woensdag Transformers de film. Wooo
Het is vermakelijke game, beetje GTA achtig, scheutje Crackdown, maar er zitten zoveel fouten in de game...he rijden is waardeloos, neem je een bocht, pask je geheid wel een lantarenpaal mee. Het transformeren is wel leuk, de cut filmpjes zijn eerder grappig dan mooi en de game bestaat meer uit mini games die je moet doen om een level te halen dan echt free roam.