1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ben je ook maar 1 van de weinige die de film slecht vind :+

En de film is niet gebaseerd op G1 maar op de kijker van nu en niet van 20 jaar geleden.
    Maar als je goed had opgelet zitten er heel veel verwijzingen in naar de tekenfilm.

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maarre, welke kant hebben jullie gekozen met de game? Autobots, of Decepticons?

Ikke Decipticons :)

Kun je later ook weer terugkeren naar de eerdere levels? Wie weet dat?

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de game net binnen en het zal wel stom zijn dat ik het zeg, maar wat vind ik dit een super vermakelijk spel zeg! Alles wat ik ervan verwacht had! Door al die negatieve recenties valt hij me juist 100% mee! Wat zien die transformers er mooi uit zeg! Damn! \o/

4. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    is het een groot spel?
    als in veel stuff om te doen
    of is het zon standaart..versla de vijand en ga naar t volgende level game?
    ik weet nog lang lang geleden toen ik elke dag tussen de middag TF keek zeg :D
    daarom wil ik t graag weten want als "fan" wil ik m ook wel hale, maar om 60eur neer te legge vind ik best veel als het niet leuk is:x

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat weet ik nog niet aangezien ik nog niet zo ver ben. Ik ben al wel verschillende quests tegengekomen die niets met de storyline te maken hebben. Zoals het er nu naar uit ziet zijn er zowiezo in elk level 100 cubes te vinden.

Dat kan ik niet voor jou beslissen. Ik moest deze game hebben of hij nou goed of slecht zou worden. Ik had mij op het ergste van het ergste voorbereid en het blijkt nu dat ik gewoon veel plezier met de game heb.

Ok, ok het is geen tweede Gears of War natuurlijk, maar hij is wel beter dan Pirates of The Caribbean naar mijn mening en toch heb ik met Pirates ook best lol gehad. Het is maar net wat je van dit soort games verwacht.

Ik wil met deze game alleen maar rond kunnen lopen, transformeren en chaos veroorzaken. In dat opzicht is de game zeker geslaagd. Vrijwel alles kan kapot, je kan met alles gooien en het transformeren zelf ziet er prachtig uit. Dat de besturing van de wagens iets minder is en dat er verder weinig diepgang in zit neem ik op de koop toe. Verwacht je een game die in alle opzichten perfect is dan zou ik deze laten liggen.

Dan ga ik nu weer verder chaos veroorzaken met Barricade! :cool:

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt mij ook idd reuze mee!

Ben nu met Starscream bezig!

Die ziet er gaaf uit..!

Weet iemand hoe ik Jump-skill op max kan krijgen met Barricade?

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hier heb ik ook een tijdje mee gezeten. Ik behaalde de Jump-skill per ongeluk toen ik met de nitro iets te hard over een bergje ging \o/. Echt tips zou ik hier niet voor weten.

8. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je bij blackout die 20 straaljagers neer moet schieten

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja hoor, gewoon locken en dan die raketten gebruiken dat gaat het snelst. Elke keer als je wat straaljagers uit de lucht hebt geschoten kan je transformeren om op de grond extra leven te pakken. Ik redde het makkelijk met nog zeker 1 minuut op de klok over.

10. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het proberen

ik vind blackout heel lastig te besturen in helikopter mode

frangster weet jij meschien codes voor de pc

11. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie de game eigenlijk gekocht? Gisteren was ik bij de mediamarkt bij de Arena, nadat ik naar de film was gegaan bij Pathe, maar bij de mediamarkt zag ik hem nog niet staan.

Trouwens echt een topfilm, Transformers. Kan niet wachten totdat de dvd verschijnt in november

12. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van internet

13. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    qwqs, ja dat weten we inmiddels al.. <_<

Ik heb hem trouwens bij Bart Smit gehaald!

Frangster, lucky bastard! :9

Ben je trouwens ook al met de Autobot campagne begonnen?

Ik ga ze met Starscream beginnen!

8)

15. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jasper weet jij codes

bij de autobot campagne ben ik in de hoover dam ik moet nu de allspark beschermen

bij desepticons campagne moet ik met blackout 20 straaljagers neer schieten

ik kom niet verder dan dat

16. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope

17. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow, je hoeft niet 4x achterelkaar te posten.. +)

Je moet gewoon die straaljagers neerknallen, wij kunnen dat niet voor je doen,. sorry!

Het is mij ook gelukt en Frangster blijkbaar ook, als hij met Barricade speelt..

Autobotcampagne ben ik nog niet aan begonnen, ben nu met Starscream ravage aan het richten (A)

19. qwqs

qwqs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij lukt het niet om die 20 straaljagers neer te knalen omdat blackout heel moeilijke besturing heeft in helicopter mode op de pc

Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sja, misschien is het verstandig om niet alles te branden? En dan normaal op de 360 te gamen?

Anyway, ik heb zelf problemen om Evil skill te halen bij de Starscream missie @ de military base en die van Barricade..

Frangster? +)

Deel Deze Pagina