Eigenlijk, als Blackout voor het eerst transformeert op de legerbasis, is het geluid dat hij produceert nagenoeg exact hetzelfde als het origineel! Hmm, de mensheid wordt bedreigd door een buitenaards ras, lichtjaren verder geavanceerd dan wij, de 1 vecht voor ons, de ander tegen ons. Het resultaat van deze strijd beslist welk ras totale dominatie over het universum krijgt. Genoeg reden om te bevestigen dat deze film daadwerkelijk "uberhaupt" een verhaallijn bevat. Uiteraard is het niets om over naar huis te schrijven, maar ik denk dan ook niet dat je naar Transformers gaat om je zorgen te maken om een verhaal. En de vergelijking die jij eerder trok dat deze film niet op een lijn zit met de originele serie; da's pech hebben. 2007 Transformers zijn up-to-date, en tevens BETER uitgewerkt dan G1. Je klinkt hier als een mierenneuker, Kevf. Wat verwacht jij van een film als Transformers? Dat er grappen inzitten die doordachter zijn dan die van Eddie Murphy in zijn Delirious show?! Volgens vele, inclusief ikzelf, werken de grappen in Transformers goed. Tevens geven de grappen de film een goede duw in de rug. Nu vraag ik me toch af wat je probeert te bereiken in dit kinderlijke "debat," als je zegt dat je de film hebt gezien, maar in eerste instantie niet eens kan bevestigen dat Optimus Prime wel dezelfde stem heeft als 23 jaar geleden... 1-0.
Ok, ik snap het wel, hoor. Edit; The_Yakuza, wat bedoel je precies met "OMG! Ik kan nu die dikke wapens gebruiken!"?
Wauw, ik heb G1 Megatron unlocked! Die's echt wel vet! EDIT: nja, die noemen ze 'heavy weapons' wist ik dus niet, zat al vast bij de laatste missie van de Decepticons, had alles gewoon nog gehaald..
Oh, om eerlijk te zijn snap ik je nu nog niet helemaal... Maar dat komt omdat ik met de Autobots campagne; chapter "Inside Hoover Dam" aan het kutten ben.
o,ok ik ben nu nog steeds bezig met de laatste missie van de Decepticons.. Wacht trouwens maar tot je tegen Ironhide moet.. Dat is echt een moeilijke baas!
Heb even wat berichten van je samengevoegd. Het is namelijk niet de bedoeling om meerdere berichten achter elkaar te plaatsen. In plaats daarvan kun je 't eerste bericht wijzigen, en tekst toevoegen. Dit is trouwens de edit knop:
Ik ben nu in de stad met Barricade (na Starscream) en ik vind de game nog steeds erg leuk! Ik heb met Starscream voor het eerst 100/100 cubes gevonden wat nog relatief makkelijk ging. Ik ga nu eerst even terug naar de vorige levels om daar alles te vinden en om daar alle skils te behalen. Met Starscream was ik meer aan het vliegen en lol trappen dan wat anders! Ps. De achievements stromen wel binnen met deze game zeg!
Vind het wel meevallen op zich, bij The Darkness ging het sneller.. maarre, ik heb toevallig ook met Starscream alle 100 gevonden! Moet nog 1 met Black-Out Met Barricade nog 4, laatste level nog 5.. Oja, moet het laatste level nog uitspelen Hoe staat het met je secret icons, Frangster? Heb van de Decepticon campaign alles gevonden
Hoe krijg het snelst Evil Skill btw? En met Blackout die laatste missie dat je 20 jets moet killen iemand nog een goede tip Haat timed missies. Moet ook nog 1 gele kubus met hem maar volgens mij zijn er geen 100
Evil skill, dat vind ik echt de lastigste skill..! Ik moet hem ook nog met een paar halen, geloof ook Blackout! Evil en Herioc zijn pittig.. Wat betreft die missie.. sja, gewoon doorzetten, hij's idd erg pittig! Maar hij is te doen!
Ik kwam er pas later achter dat die er ook nog inzaten! Ik was zo bezig met die cubes dat ik die dingen over het hoofd zag. Ik heb er wel een aardig aantal gevonden inmiddels. Ik heb nu 91 cubes in de grote stad met Barricade. Het valt me op dat die cubes vrij makkelijk te vinden zijn gelukkig! Gewoon op een hoog gebouw klimmen en je ziet er zat! Vanavond nog maar een keer naar de film toe!
Heb in het laatste gedeelte van de game met Jazz en Ironhide alle 100 cubes en die 5 autobot hoofdjes gevonden. Ook heb ik 3/4 van de challenges gehaald. Alleen de "Sumo" challenge acht ik totaal onmogelijk, het lukt me gewoon niet... Ik zit nu bij Prime vs. Megatron. En ik ga ook ergens aankomende week nog een keer naar Transformers the movie.
Kheb de film gezien en die was beter dan ik had gedacht, gewoon echt zooooo vet Dat soorts films wil je gewoon vaker kijken!! Echt super!!!
Ik heb de game maar even op de PC geprobeerd,maar het stelt inderdaad maar weinig voor hoor. Heel erg jammer.