1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Transformers The Game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkFRL, 15 mei 2007.

1. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( En ik heb het spel nog steeds niet. In de mail die ik van bol terugkreeg staat in dat de game voor de 11e wordt verzonden. Dus nog maar even afwachten.

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de laatste Cube gevonden met de Black-out missie!

Heb nu 2 levels gehaald met 100/100 cubes :)

Nog veel te gaan.. :'-(

Iemand nog tips voor Jump-skill in Hoover Dam?

Lukt me echt niet.. :'-(

Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Waar had je die laatste cube gevonden?
    Want ik zoek er ook nog steeds 1 misschien is het de zelfde :p

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    huh is dese game zow goed dan??

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ging gewoon op de grond staan en vanaf de grond de jets met een locked on missle neerschieten. Gebruik de radar om te voorspelen waar ze vandaan komen.

die evil skill had ik laatst toevallig gehaald met Barricade, had bumblebee tussen een aantal huizen gegooid en toen heb daar tussen in inelkaar gerost waardoor de huizen ook nog eens in elkaar storten.

Heroic is idd ook raar, soms krijg je hem gewoon als je bijv een auto ongedeerd uit de handen van een vijand weet te slaan (waardoor je dus zeg maar die auto red)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hebben wij dezelfde film gezien? Heb je trouwens ook transformers G1 gezien? Ik vond de film echt waardeloos en dan niet eens te spreken over de C-acteurs want de conversaties zouden door kinderen nog beter gedaan kunnen worden. Aangezien ik grote fan van G1 ben lijkt de film echt nergens op. Er zijn zo weinig dingen die overeen komen met de transformers dat de film eigenlijk niet eens over transformers gaat....

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond de film ook zeer tof hoor. Ben blij dat ze dit naar het witte doek hebben gehaald! Alleen Megatron was een beetje jammer, maar daar kon ik me overheen zetten. En ja dat zeg ik ook al G1 fan :eek:

Over de game.. Jammer dat ik geen 360 meer heb. Zodra ik weer zo'n ding heb staan komt deze game er bij ^^

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hier ook een fan van het eerste uur en ik vond de film echt onwijs! _O_

9. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er was van te voren al aangekondigd dat deze film niet gebaseerd zou zijn op G1. Michael Bay had gezegd dat hij zijn versie van de Transformers wou maken. Er zijn wel een paar verwijzingen naar G1 zoals de bijnaam 'Spike' van Sam Witwicky, de gele kever in het begin en Optimus die een aantal zinnen uit de G1 serie en film gebruikt. Het was ook mooi om Peter Cullen weer als Optimus te horen na al die jaren. Het was eerst niet de bedoeling dat hij de stem zou doen maar na aandringen van de G1 fans mochten hij en Frank Welker een auditie doen. Helaas vonden ze de stem van Frank niet goed genoeg om Megatron in de film te mogen doen.

De game ga ik vanmiddag halen. Daar heeft Megatron wel zijn originele stem. Kan niet wachten om hem te spelen

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde net zeggen! In de game is het idd de stem van de originele Megatron!

Hoe kan het in godsnaam dat ze de stem van Frank Welker niet goed genoeg vonden :confused:

Hij is de originele stem van Megatron wtf..

Heb trouwens net de Decepticons-campaign afgerond, heb ze nu allebei klaar :)

Nu nog de submissies en Madskillz.. :9

En de cubes.. :'-(

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daniel en Spike heette in G1 ook al Witwicky hoor ;) Verder waren de verwijzingen wel leuk aangezien je deze eigenlijk alleen herkend als je ook daadwerkelijk G1 hebt gekenen. Maar wat ik eigenlijk bedoel ik dat de hele opzet niet klopt. In G1 speelden de robots een hoofdrol en in de film zijn het toch meer de mensen. Tevens heeft alleen Bonecrusher zijn orginele vorm (of bijna) en komen er transformers invoor die niet eens bestaan hebben (devastator) of een andere naam gekregen hebben (black die in het script nog
    wel vortex heette). Ook komt erbij dat de battles er niet eens echt op lijken. Hier is het meer melee tussen de robots ipv ranged zoals in de cartoons. Ook werden de meeste decepticons (destrons) gesloopt door mensen..........right dat was nog het nepste van allemaal....

Tevens niet te vergeten hoe walgelijk Frenzy wel niet was.....

Frank deed tevens de stemmen van:

Blades/Buzzsaw/Chromedome/Frenzy/Galvatron/Groove/Laserbeak/Mirage/Mixmaster/Ratbat/Ravage/Rumble/Skywarp/Sludge/Soundwave/Steeljaw/Superion/Trailbreaker/Wheelie/Teletraan 2/Sharkticon/Spoilsport

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  12. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat weet ik maar ik bedoel dat in de film het personage Sam Witwicky heet maar zijn bijnaam was Spike. Dus weer een verwijzing naar G1.

Voordat de audities voor Optimus en Megatron begonnen mocht hij wel een radiocommercial inspreken. Hierin gebruikte hij zijn Megatron stem om te vertellen dat hij de leider van de Decepticons was en dat de transformers naar de aarde zouden komen om daar hun strijd voort te zetten. Je kon de stem van Megatron wel herkennen maar hij klonk oud en vermoeid. Als hij met die stem auditie heeft gedaan voor de film snap ik wel dat ze hem niet hebben gekozen. Ik zal kijken of ik die radiocommercial nog ergens kan vinden. Ik heb wel een filmpje gezien waar hij de stem inspreekt voor de game en die klonk weer als vanouds.

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De film is echt verneukt ja... kinderachtige humor en weinig bot op bot actie. Fans van de transformers zijn toch wel in de 20/30 mag ik aannemen, waarom dan zoveel puberale grapjes en onnodige, grappig bedoelde zijplotjes.. :mad:

De game is niet veel beter ;)

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wow wat een kritische mensen zit hier zeg! :+

Heeft er iemand een idee hoe ik Ironhide makkelijk kan verslaan? Ik zit daar een beetje vast momenteel. Is er iets waar ik rekening mee moet houden? Ik ga elke keer dood omdat er te veel gebeurd en ik word van alle kanten aangevallen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is juist het probleem. Het moet een bioscoop succes worden dus kunnen ze geen 'oude' models gebruiken, ze kunnen ook niet teveel transformers erin doen want dan kan 'niemand' ze meer uit elkaar houden. Bij de game eigenlijk het zelfde. De markt schuift steeds meer naar mainstream toe. Games moeten voor iedereen tegenwoordig leuk zijn (behalve voor de hardcore gamers) dus worden de games liniear en herhalend. Zoals ook in deze game. Grotendeels moet je op tijd van check point naar check point en constant het zelfde doen. Verder kun je wel schieten maar niet op robots want deze hebben 90% voor de keren een schild aan. Ook is deze game echt rete makkelijk gemaakt en als je met auto's rijdt zit je vast aan de weg geplakt zoveel grip heb je.

Moet zeggen dat ik de game in het begin wel vermakelijk vond maar na 20 minuten bleef alles het zelfde....

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    toen ik deze game speelde, kreeg ik meteen last van diarree, zegt genoeg.

17. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je had misschien teveel bruine bonen gegeten??:9

18. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat een hele slechte review op de site van de PU. Oke is weet ook wel dat de game niet heel erg speciaal is. Maar zo'n slechte score vind ik onterecht(20). Ik kan het mij niet bedenken dat hij ooit in de preview het spel al heeft gespeeld omdat de preview en de review nu te ver uit elkaar liggen. Van heel erg positief naar heel erg negatief. Hier staat de link http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423273&id=2104169

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Brrrr echt weer zo'n PU review, veel geblaat, weinig inhoud. In de preview waren ze helemaal enthousiast over deze game, nu word hij de grond ingestampt. Lekker tegenstrijdig zeg! Weer een bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan mijn abbo voor dat blad op te zeggen! \o/

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb hem nu op de PC. :)

Deel Deze Pagina