Thanks man! Ik heb de G1 Decepticons Theme genomen. Erg leuk om als Transfan nu mijn Xbox ermee te kunnen vormgeven *) De game kan me niet echt boeien na het een aantal keer te hebben gespeeld, maar deze gamepics en themes zijn voor mij zeker wel de moeite waard.
Staat er volgens mij bij. Maar als je de Decepticons neemt van de movie zal hij neem ik aan er gewoon bij zitten.
Een beetje laat, maar hier is nog een interview met Frank Welker a.k.a. Megatron. [gt]22448[/gt] Ik heb vandaag trouwens Transformers: the Game guide van Brady games ontvangen. Zeer leuk om in je bezit te hebben...
Autobots G1 theme genomen natuurlijk. alleen wat is die Guide toch focking irir. Ga nu net na het zien van de pica's ook ff Decepticons theme downen.
Oke, bedankt vor de info Frangster Ik heb de G1 Decepticons en ziet er ook vet uit met G1 Shockwave, Megatron, Soundwave en Starscream. De Guide is paars, maar niet zo irri als die van Autobots. Ben van plan om nog Decepticons game theme te downloaden en G1 Transformers gamerpictures. Ik hoop dat Soundwave in Transformers 2 the movie komt. Ik vind hem zo vet. En dan realistisch geen tekenfilm, maar toch vind ik die er ook tering vet uitzien. En dan ook in de Game, kan niet wachten. Maarja, de film komt pas in 2009.
Ik denk dat de game het zeker waard is als je fan ben van Transformers. Ikzelf wacht totdat deze game in de winkel goedkoper wordt. Ik zie bij sommige winkels zoals Intertoys dat Transformers de game daar €70,- is. Nou dat vind ik echt te duur voor een game.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van Play Asia... Ik wil deze game inmiddels wel graag spelen. Tjah...