Er is vandaag weer nieuws over de transformersgame. Zo kan je nu een video dagboek bekijken. Op de officiele site is het karakter scorponok bekend gemaakt en er is een nieuwe video online. Hieronder de filmpjes. Filmpje 1: [gt]20204[/gt] Filmpje 2: [gt]20154[/gt] Voor alle fans: Op de site van gamespot.com een filmpje gevonden met alle begintunes van de G1 serie http://www.gamespot.com/ps3/action/transformersmovie/video_player.html?id=KnM0wTT75bgEuzHc
Goede update, DarkFRL. Alleen jammer dat ze voor mij al oud zijn, haha. Ik volg het nieuws op de voet... Waarom gaan die weken niet ietsiepietsie sneller?
Nu het bijna 29 juni is en er elke week een videodagboek uitkomt ben ik benieuwd welke kant van het verhaal van de single player jullie als eerste gaan spelen. Zijn dat de Autobost of de Decepticons? Als eerste ga ik het gedeelte van de Decepticons spelen.
Hmm, ik weet niet. Ik denk dat ik toch eerst voor de Autobots ga, om vervolgens alles wat Optimus en co. zo hard hebben proberen te verdedigen, te vernietigen met de Decepticons. Nieuwe trailer al gezien mensen? Het 1:39 durende filmpje toont zeer interessante beelden, zoals; korte stukjes Starscream gameplay, in jetmode, en; onthullende beelden van het uiterlijk, en omvang van de stad, enz. enz. Kijk zelf maar. Onder andere te vinden op www.gametrailers.com
Gisteren was het weer Transformers Friday hieronder kan je het filmpje bekijken. Kan niet wachten totdat ik het spel kan spelen. [gt]20418[/gt]
Lijkt mij echt een vette game, misschien als die afgeprijst is halen. Maar deze komt er denk wel. Ik vind die helikopter vooral vet in de trailer. Maar die gele/oranje robot, ik weet niet hoe die heet, maar is volgens mij in de game een ouwe Chevy Camaro z28, en in de film een Camaro Concept, maar misschien mocht dat niet van GM, omdat het een Concept wagen is. Is er eigenlijk al wat info over de online modes in deze game? En Megatron wat voor voertuig is dat?? Ik ga zeker naar deze film, men is er erg enthousiast over.
Oh sorry hoor, nou de meeste zijn dan voertuigen, wat een leuk topic is dit, eerst wordt de oprichter ervan beschuldigd dat hij aandacht moet hebben, omdat hij dit topic heeft aangemaakt. En nu stel ik een vraag en krijg ik zo'n antwoord. Nou ik weet tenminste wat Megatron is
Zit Soundwave nou eigenlijk in de film en de game? Anders moeten ze massaal geboycot worden. En daarnaast vind ik echt dat ze de transformers verkloot hebben. Ze lijken helemaal niet meer op wat ze waren...
eens; if it ain't broke, don't try to fix it. Dit draait grotendeels om sentiment, maar dat is zo een stuk minder.
Volgen mij is dat een bommenwerper Nee wel een onderdeel(de kleine robots) zijn er in verwerkt één daarvan in Frenzy(zie 1e pagina) In overleg met fans(denk Amerika) hebben zij met de technieken van nu de robot getransformeerd naar de 21 eeuw. Want rechthoekig zoals in de tekenfilms kon echt niet meer.(dit heb ik gelezen en dit is dus niet mijn persoonlijke mening)
Soundwave zit er bij mijn weten niet in. Maar dat zal wel eens kunnen veranderen in deel 2 (die er geheid komt) Met je tweede opmerking ben ik het gedeeltelijk eens. Ik ben een fan van het eerste uur, heb alle G1 (incl de takara/japanse) afleveringen. De oude transformers zijn nog steeds mijn favoriet. Maar toch vind ik de nieuwe (film en spel) vormen best wel ok. Op een paar na dan. Starscream, Megatron en Scorponok vind ik gewoon niet echt tof, te insect achtig. De nieuwe Optimus en Bumblebee juist wel erg gaaf. Optimus zoals in G1 zou gewoon niet mooi geworden zijn als ze die in de film hadden gezet. Nope, oh in G1 wel en ook toen ie Galvatron werd. In latere series is ie vooral als voertuig (tank) of in sommige gevallen als draak en tyrannosaurus verschenen. In het geval van deze film en spel is een soort alien vliegtuig gebleven. En laten we eerlijk zijn, had jij hem in de film in een pistool willen zien veranderen en vervolgens kleiner worden zodat b.v. Starscream hem zou kunnen gebruiken? Hoewel ik de uiteindelijk vorm van Megatron niet echt tof vind, had hem liever als tank of iets dergelijks gezien, snap ik wel de redenering achter deze keuze (niet G1 versie bedoel ik dan) Mij lijkt het spel en ook de film in ieder geval wel wat.
Ja, Don Juan, je zit er aardig dicht bij in de buurt. Megatron's alternatieve modus is een "Walther P38." Een "hand"pistool die zijn origine in Nazi-Duitsland vindt. Dit geldt overigens alleen voor G1 Megatron. IMO, is het een zeer ongeloofwaardige, en lelijke transformatie. Maar dat is mijn opinie... Edit; damn, Nemesis was me net voor. Ik ben het met je eens tho, Optimus ziet er in de film erg gelikt uit.