Intro filmpje niet helemaal compleet, helaas. Wil je deze zien dan moet je toch naar de officiële site gaan. Zal een deze dagen wel een beter filmpje te krijgen zijn. [yt]RNx0NjeThx4[/yt]
Mooie zin Goiz De hele versie staat op www.transformersgame.com, ''opening cinematics'' En ik vind dit er echt heel mooi uitzien, het is wel het openings filmpje, maar het ziet er geweldig uit. En zie ik Ratchet nou ook in de opening?? Edit: Het is Ratchet. Trouwens hoe heet die tank??
Wat dacht je van Bonecrusher in de film, dat is gewoon een monster, maar ik vind dat wel één van de vetste Decepticon. http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6355 Hier is nog een filmpje van Ironhide vs Blackout. Ik weet niet hoe je filmpjes meteen moet posten??
Zeg nou eerlijk, zou het passend zijn voor Starscream om er zo uit te zien in een life action film? Het is de bedoeling dat de Transformers, iig in deze film, een alternative modus aannemen, om niet op te vallen binnen de mensenmassa's. Het zou gewoon compleet ongeloofwaardig zijn als Starscream's jetmodus felle blauwe/rode/gele kleuren zou bevatten... Ik vind alle Transformers er gelikt uit zien, op Megatron na...Ik weet niet, hij lijkt totaal niet meer op voorgaande incarnaties. Je herkent 'm gewoon niet meer. Achja, "with evolution comes change!"
wahah mensen denk ff na....ze zouden NOOIT de transformers erin zetten zoals in de tekenfilm!! Als je ziet hoe die transformeren klopt er geen snars van Ze moesten ze wat aanpassen zodat het nog een beetje leek dat ze konden transformeren en tja als je dan wat meer draden en kabels ziet...en ook met de techniek van tegenwoordig is dat geen probleem want zo krijg je wat meer details enz enz...Maar eh? Ze zeggen je kunt die G1 of G2 unlocken? Maar kun je er dan ook ECHT mee spelen in de game? En ook transformeren enz enz?
Ik vind Starscream echt een tering(srry voor het woord) vette Decepticon, er is helemaal niks mis mee. En heb je het ooit gezien, een straaljager met die blitse kleuren in het echt?? Begrijp me niet verkeerd, want ik vind Starscream in de tv series er ook vet uitzien. Maar Transformers the movie is geen tekenfilm, dus het zou niet passen als er zo'n Starscream in de film vliegt. Ik denk dat het skins zijn, en dat je die gewoon op de Autobot of Decepticon kan doen.
Dit begint er toch allemaal wel veelbelovend uit te zien! Slechter dan Pirates zal deze film en deze game vast niet worden! Pure nostalgie! Die limited edition kwam niet in Nederland uit begreep ik?
Ik denk dat we moeten afwachten of die hier in Nederland komt. Toen er voor Carbon een collectors editie aangekondigt was, zeiden veel sites dat die niet naar de EU kwam, maar ik zag hem toch met de release in de winkel staan. Dus misschien komt de limited edition van Transformers ook gewoon in de EU in de winkels. ja, oké