Transformers (The movie)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door apoc123, 12 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net op IGN te kijken en toen kwam ik erachter dat er een real-life (dus mens gespeelde) Transformers movie aan komt. Eerst dacht ik, weer zo'n goedkope remake film, maar... veel bekende namen uit de film industrie werken er aan mee. Micheal Bay doet de regie (en ik weet dat hij ook slechte films heeft gemaakt maar ook veel goede natuurlijk, en Steven Spielberg produceert de film.
    De teaser is ook net op het net verschenen: http://media.filmforce.ign.com/media/568/568421/vids_1.html

En persoonlijk vind ik de teaser echt geweldig!

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    idd leuke trailer..

hoop alleen niet dat de film te zoetsappig wordt...'t mag van mij wel een beetje stevig robotknokken worden.

ben benieuwd.

3. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha relax! natuurlijk zitten de decepticons op de maan! Ik hoop wel dat ze de originele serie gebruikt hebben als basis en niet die neppe 3d versie...

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoop ik ook, gek wat heb ik me vermaakt met die oude transformers speelgoed!

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het al een tijdje en die teasertrailer is echt goed.
    De basis is als het goed is de originele transformers en die transformer in die trailer lijkt me megatron.

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    trailer had ik nog niet gezien, ziet er wel tof uit. Alleen zoals agentsmith al aangeeft er is al een thread van deze film, dus graag daarin verder gaan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina