1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je weet dat Alan Wake morgen bij MM 20 euro is? ;)
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Eurogamer heeft m nog niet eens gereviewed....

    Check de site zelf maar.
     
  3. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    [gt]701082[/gt]

    Dan doe ik het wel. 7,7 is gewoon afgerond een 8. Ik vind het zelf niet een slecht/laag cijfer. Daarnaast zijn zij ook maar reviewers. Sommige spelen verdienen volgens mensen een 9, maar dat is dan ook persoonlijk. IIG, iedereen kijkt anders naar een spel, en zij keken er zo naar dat ze het spel bijna een 8 gaven. Dus klagen over één 7,7 vind ik nogal onnodig, omdat jij vindt dat het spel hoger moet krijgen.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ik vind hem wel heel streng gereviewd. De game is zeker meer dan een 6 waard, ik denk zo rond een 8, maar ik heb natuurlijk nog niet de hele singleplayer en nog helemaal niet de multiplayer gedaan. Dit komt ook duidelijk naar voren in de gemiddelde reviewscore die de game momenteel heeft.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind dat het spel minimaal een 8 verdient. Ik ben nu in Chapter 7 en het spel wordt steeds beter. Er gebeurt echt veel om je heen. Tot nu toe vond ik chapter 4 en 6 een waar spektakel om te spelen.

    Misschien dat sommige mensen het als een minpunt zien dat het puur een actiespel is. Het is alleen knallen geblazen, maar je hebt ook genoeg stukken waar je lekker met je voertuig kan scheuren. Grafisch is het spel gewoon mooi, ik heb helemaal niet het idee dat ik herhalende omgevingen zie. Het is alleen grauw, dat is waar. Maar de hele wereld is van metaal, dus zo gek vind ik het niet. De combinatie met de neon in de Transformers zelf vind ik een mooi effect opleveren.

    Het enige minpunt dat ik kan bedenken is de AI van de tegenstanders. Die had wel wat beter gekund. Ze blijven soms gewoon stil staan. Maar ik vind het wel fijn dat de vijanden niet alleen oog hebben voor jou als speler. Ook je teamgenoten worden aangevallen, zodat je de tegenstander kan flanken. Bijvoorbeeld met het gevecht tegen Omega Supreme. Soms viel die mij aan, en dan reed ik naar de andere kant en Omega Supreme bleef toen vuren op mijn teamgenoten. Toen had ik even de tijd om met mijn turret flink schade aan te richten.

    Als ik de SP in mijn eentje heb doorlopen ga ik online in co-op de Campaign weer spelen. Ik heb het al even gedaan, en dat is erg leuk om samen te werken. Alleen ik joinde chapter 9 al, en daar was ik zelf nog niet. Dus daarom speel ik hem eerst in mijn eentje uit, anders doe je alle chapters door elkaar heen.

    Ook ik vind het jammer dat sommige sites te veel kijken naar de naam. Een gevestigde naam zoals Gears of War hoeft weinig moeite voor een 9 te doen. En Transformers moet dan ineens het wiel opnieuw uitvinden voor een mooi cijfer. Maar goed, er zijn genoeg sites die wel hoger een 8 geven. Vind het alleen een beetje sneu dat sommige mensen hun aankoop laten afhangen van een paar sites. Je hebt toch zelf een mening. En alles lager dan een 9 word tegenwoordig al als een matig cijfer gezien. Zelfs mijn broertje vind het een heel tof spel en die heeft helemaal niets met de Transformers. Ook zonder die licentie is het gewoon een dijk van een spel.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  7. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is een solide game die gewoon goed in elkaar zit.

    period. Groot pluspunt voor mij is dat het over Transformers gaat. :)
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de gelezen, en ik heb zelf de game niet gespeeld (enkel de mp demo dan) en ik kan al zeggen dat die gast echt geen goede review had gemaakt, al zn punten slaan echt nergens op. Hij kan zelfs niet waarderen dat de bots humor hebben...
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben alleen bang dat de wereld te eentonig is. Ik vind Cybertron namelijk helemaal geen boeiende locatie. Ik had liever gehad dat de game zich op de aarde af zou spelen.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik moet zeggen dat ik in de multiplayer meer gefocust op mijn tegenstanders dan de omgeving. Maps zitten goed in elkaar met verschillende niveaus, dit komt de gameplay alleen maar ten goede. Shooters op aarde zijn er al genoeg, dit is weer eens wat anders. Uiteindelijk gaat het om de gameplay en dat zit bij Tranformers wel goed.
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vond die woestijn omgeving wat ik mij nog kan herinneren van vroeger anders aardig tof. Met die hideout in die grot volgens mij. :+
     
  12. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game niet hebt gespeeld, hoe weet je dan dat zijn punten nergens op slaan?
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mijn bevindingen naar 9 chapters.

    De pluspunten :

    -De singleplayer die geen moment verveeld door de afwisselde actie.
    -Battle met Omega Supeme :D
    -De (orginele) voice actors
    -Graphics a la Gow 2 (unreal engine)
    -Sfeervolle muziek
    -Besturing
    -De uitgebreide multiplayer

    Ik ben misschien niet geheel objectief , maar voor mij zijn er geen negatieve punten :)

    Ik zeg chappo High Moon studios.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel ademt de sfeer van de Gen. 1 Transformers.

    Ik denk dat de multiplayer wel een tijdje gespeeld blijft worden. Er zijn geen spellen met een vergelijkbare multiplayer. Je hebt genoeg shooters, maar door de voertuigen en de verschillende skills is er genoeg diepte aanwezig.

    Ik kan de humor zeker waarderen, vooral tijdens de campagne van de Decepticons. Lekker van de sarcastische opmerkingen. Bij de Autobots gaat het er wat braver aan toe.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ik vind Soundwave (mijn grote held) toch erg goed gedaan in deze game. Hij lijkt behoorlijk.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Battle met Soundwave is erg tof.
    Leuk om te zien dat Laserbeak en dat kleine irri mannetje ook mee doen.
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga em lezen en je weet wat ik bedoel.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt!! *mist nog wel de videoband die uit hem komt* ben nog in chapter 3 dus kan zijn dat die nog moet komen!!

    Tot nu toe vind ik het helemaal geweldig! Ben niet snel weer verslaafd aan een game of wanneer ik werk zoiets heb van, verrek wanneer mag ik weer verder spelen of hoe het later gaat maar dat gevoel haalt deze game weer terug! En dat alleen al maakt het een must-have _O_
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gelezen en ik vind een groot gedeelte van de genoemde punten valide. Kijk, ik ben niet zo'n grote Transformers fan dat ik tekortkomingen met de mantel der liefde kan bedekken.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    GT had het ook over een soort Nazi Zombies/Horde achtige mode, hebben jullie dit al gespeeld en zo ja...hoe is dat? :)
     

Deel Deze Pagina