1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Review Evilgamerz, volgens mij een eind oordeel die wel op zijn plaats is. Multiplayer heeft niet alleen sterke opties, maar is gewoon goed. Wat mij betreft tilt de multiplayer dit spel naar een hoger plan :)

    Games verdict:
    Eindcijfer
    8.4

    + Eenvoudig transformeren
    + Sterke multiplayer opties
    + Peter Cullen terug als Optimus

    - Lineaire en gescripte campaign
    - Kwaliteit tussenfilmpjes
    - Matige AI van teamgenoten

    Zie hier de hele review.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap echt niet waarom dit altijd als een minpunt gezien wordt.
    Als het goed uitgewerkt is, is dat toch helemaal geen minpunt?
    Bij dit soort games maakt het toch geen ruk uit?

    Dat eindeloze gezeur altijd over vernieuwing en linear....flikker toch op man.
    Als het goed is uitgewerkt, who cares.|:-
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Gisteren een tijdje Escalation gedaan, echt heel gaaf inderdaad en zeker moeilijk ja, daaaaamn! We zijn tot wave 7 gekomen. Later probeerde we nog even gewoon multiplayer te doen, maar eerst kreeg een maatje van me een connection time out error en later ik. Maar er staat bovenaan op in de game dat er een patch op komst is hiervoor.


    Idd man, en neem dan Batman, mijn GOTY 2009..was die dan niet liniair? Ok je kon terug gaan naar plekken, maar uiteindelijk speelde het zich allemaal af in Arkham, opzich ook liniair maar dit heeft mij nooit gestoord. Zoveel games zijn nog liniair. Neem Uncharted 2, maar het boeide mij totaaaaaal niet. Sowieso, ik kijk alleen maar naar reviews puur omdat ik dan meestal zelf de game nog niet heb, maar een review zal voor mij nooit beslissend zijn om de aankoop wel/niet te doen. Vaak genoeg klagen reviewers over dingen en persoonlijk kunnen die dingetjes mij niks verotten.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Bij Call Of Duty hoor je daar nooit iemand over zeuren, terwijl dat echt de most-scripted gameserie van deze generatie is.
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Multiplayer van deze game vind ik tot zover ik gespeeld heb erg goed uitgewerkt.
    Speel veel in conquest mode/ team deathmatch, levelen gaat voor mijn gevoel daarin wat sneller in counquest als in andere modes. Ik heb nu alle classes op level 5 zitten, maar eerst de scout naar 25 zien te krijgen.
    Ik vond de scout in de demo niet zo geweldig, maar nu vind ik hem fijn. Cloaken met de scatterblaster, tegenstanders van dichtbij benaderen en neerknallen/slaan (er zit een ability in die je meer kracht geeft als je uit cloaking komt) }:]

    Ik dacht dat de multiplayer er een beetje bij zou hangen, maar hier ga ik me nog wel mee vermaken voor een tijdje.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Een review neem ik nooit te serieus; het is en blijft de mening van de reviewer En smaken verschillen nu eenmaal. Wat de 1 leuk vind vinde de ander crap. Simpel.

    Precies.

    Waarom het wel min-punten noemen voor de ene game, maar niet voor de andere? Vele 'professionele' reviewers moeten zich schamen.
    Het is gewoon triest dat veel gamers uitgaan van een review....hopelijk komt er een keer een verandering in het Reviewsysteem, maar dat is een andere discussie.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Dacht dat levelen redelijk snel ging, maar na level vijf moet je toch flink je best doen ;)

    Iemand enig idee waar ze in de multiplayer de mute knop hebben verstopt ?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op je headset.....|:-
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Sommige vinden het namelijk nodig om continu muziek te draaien tijdens het gamen, wel prettig als je dit soort personen op mute kan zetten. Met de headset op mute hoor ik direct niemand meer en dat is ook niet de bedoeling...

    Edit:

    Nog eentje dan ;) Review XGN.nl

    - Gameplay
    Deze transformers game zit bordenvol actie en ook is er aardig wat variatie te vinden. Tevens verloopt het spel soepel en is de besturing prima uitgewerkt.

    -Geluid
    Het spel bevat veel dialogen en typische momenten die rechtstreeks uit de tekenfilmserie lijken te komen. Het is alleen best jammer dat de soundtrack niet hierop is aangepast.

    -Grafisch
    Het design van de robots is erg vet en de omgevingen zien er goed uit met soms verbluffende achtergronden. Het is alleen wel zo dat sommige omgevingen op elkaar lijken.

    -Replay
    Als je de campaign zat bent, is er genoeg reden om het spel te blijven spelen. Dit komt natuurlijk door de uitgebreide multiplayer modi die de game bevat.

    Eindcijfer 8,5

    High Moon Studios heeft een prima third-person shooter afgeleverd, die vele herkenbare elementen bevat van Transformers uit de jaren '80, maar wel voor iedereen toegankelijk is.

    ( zie hier de hele review)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vaak kun je mensen op mute zetten door hun naam te selecteren voordat de game begint. Geen idee of dat mogelijk is in deze game.

    Moet ook zeggen dat ik nog echt totaal geen last heb gehad van geluid anderen. Sterker; de meesten zeggen gewoon niks! Ook wel eens lekker hoor, in plaats van al die blerende kinders.
     
  11. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan. Je kan de scoreboard oproepen en met X iedereen muten, of individueel door op hun naam te staan en dan X te drukken. :) En nee, ik bedoel niet de X op een PS3 controller. :p
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit weekend dubbel xp. Levelen gaat niet al te snel, dus dit kan handig zijn.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Lol! Nu al dubbel XP? :D
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Veels te heet om te gamen ;)
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mooi dat ze dubbel xp weekend houden , maar het is idd te heet =(
     
  16. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt de game vandaag binnen via yourgamezone.nl, maar het is toch te mooi weer & de Tour in Rotterdam wil ik ook nog ff zien ;)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De cijfers voor deze game vallen me tegen en ook de aantal aanwezigen online. Zal natuurlijk wel wat met elkaar te maken hebben. Ben nu bijna klaar met de SP en ik heb er nu al zeker 10 á 12 uur opzitten denk ik. Geen absolute top SP, maar wel een hele vermakelijke. Leuke bossbattles ook.

    Multiplayer is ook dikke pret, ik heb alleen een hekel aan die scouts die je gierig met cloak opwachten om je vervolgens een mep uit te delen. Toch af en toe irritant om ze te spotten. Maarja, ze hebben weer minder leven dan ik als soldier. Balans is best aardig. Geen geweldige design van de maps maar de gameplay maakt dat wel voor een deel goed. Hoop fun. Deze game verdient gewoon een mooie 8,5.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben er al aardig op uitgegeken.

    Er zijn gewoon bizar weinig man online.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Multiplayer vindt ik echt top, gemiddeld zijn er in de avonduren circa 6000 spelers online, moet toch wel een game mee te maken zijn, lijkt mij...
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Ook hier wienig problemen om een game te vinden online.
     

Deel Deze Pagina