1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat is het probleem ook niet.
    Ik had zelfs regelmatig de host.

    De fun is er voor mij gewoon snel af als vrienden/kennissen vroegtijdig mee stoppen.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond een hele tijd Escalation en Team DM gespeeld. Escalation is ECHT nice, echter vind ik het jammer dat je niet zoals bij GOW2's Horde vanaf een bepaalde Wave kunt beginnen weer. Ga je bijvoorbeeld bij Wave 6 eraan, kun je helemaal opnieuw beginnen. Aan de ene kant zorgt dit voor genoeg spanning en dat je extra je best gaat doen maar aan de andere kant had ik het liever anders gezien. Hoe de fock moet je ooit bij wave 50 komen? Holy crap!
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind de game vermakelijk, maar de single player stelt tot nu toe niet veel voor. Ik heb net de Decepticon campaign klaar en volgens vele reviews moet de Autobots campaign een hoop goed gaan maken, maar ik vind de game snel eentonig worden (waar ik al bang voor was).

    - Veels te weinig variatie in tegenstanders
    - Het tranformatiegeluid is echt te zacht! (hoe kan je hierin faalen! 8))
    - Cybertron vind ik niet geschikt voor een hele game (alles lijkt op elkaar)
    - De besturing voelt wat losjes (zweverig) aan
    - Geen combiner! :'-(

    + Soundwave! :cool:
    + Transformeren is cool
    + Schieten werkt lekker

    Een leuke game, maar er had VEEL meer in kunnen zitten. Het is allemaal niet zo epic als gehoopt en al helemaal niet zo cool als Batman vorig jaar. Er kan altijd nog een deel 2 komen natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik me nietr vergis, is level 15 de max.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je Wave 15 haalt, dan krijg je een achievement.
    Ik dacht ook daardoor dat Wave 15 de laatste zou zijn.
    Maar dat is niet zo. Ik ben net tot Wave 18 gekomen.
    Na Wave 15 krijg je keurig de achievement, maar Escalation loopt gewoon door.
    Vanaf Wave 15 word het echt een gekkenhuis.
    Ik heb niet het idee dat ik Wave 18 zal overtreffen.
    Je moet echt een goede tactiek hebben en goede spelers in je team hebben.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoe komen sommige van die gasten aan zo'n huge wapen in een team DM potje?

    EDIT: Geen team DM maar Conquest. Maar wellicht dat het in DM ook kan?
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoe hoger je level, hoe meer keuze je krijgt in je wapens.

    Leuke is dan wel dat als een hoger-level karakter dood gaat, dat wapen wel blijft liggen, zodat je er zelf ook mee aan de slag kan.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maar als je een bepaald level haalt dan komt dat wapen ineens in de lijst met wapens te staan? Bij die upgrades zie je namelijk welke upgrades je kunt unlocken maar dat zie ik niet bij de wapens.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat sterke wapen kan een killstreak reward zijn. Volgens mij krijgt de scientist (kan ook een andere class zijn) een grote rocketlauncher ofzoiets.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat lijkt me waarschijnlijker. Dit was dan zo'n grote turret. Hoeveel kills moet je dan wel niet maken?
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Killstreakrewards komen bij 3-5-7 kills, zullen dus waarschijnlijk wel 7 kills zijn.
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor degene die dit spel nog online spelen, dit weekend wordt de exp verviervoudigd.

    Ik heb de game ondertussen 1000/1000, ik vind het de beste game die tot nu toe dit jaar is verschenen. Singleplayer wel wat kort, maar toch een leuk verhaal en multiplayer is goed uitgewerkt, iedere klasse heeft zijn voor- en nadelen. De laatste tijd wel steeds minder spelers en vaker last van lag, maar eenmaal in een goede game terecht gekomen, is de multiplayer top.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zitten er soms cheaters in dit fucking spel ofzo? Begin er aardig zat van te worden, en mijn vrienden ook. Tenzij het een perk is...maar het gebeurd me nu te vaak. Ik moet mensen echt meerdere keren raken voordat ik ze afmaak met die spin attack of zoiets. Maar zelf werd ik constant met 1 klap al gedood..en dat klopt dus gewoon echt niet.

    Een vriend van me leegt zijn hele magazijn op een fucker, en gaat niet dood..hij geeft 1 klap...boem dood. Perk?
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Had ik gistrer ook; is weinig lol aan inderdaad.

    Denk dat het met level verschil te maken heeft; sommigen zijn echt zoveel hoger dan anderen.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    er zijn perks die b.v die draai attack meer damage laten doen (poke)
    Ook heeft b.v de soldier een perk die al zijn wapens meer schade laat doen.

    Dingen als dat kunnen verschil maken.

    Maar er zijn cheaters, ben daar vrij zeker van. Heb al een paar keer mee gemaakt dat mijn soldier, incl overschield, in één klap neer gaat van een fushion cannon van een leader. ook heb ik tegenstanders perks zien gebruiken die niet bij de class horen. Een scientist die b.v onzichtbaar wordt.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Waardeloos is dat, maar hoe doen die lui dat ingodsnaam? Hoe kunje nou in een console game cheats activeren? Met PC gaming is het te begrijpen, daar kun je zoveel modden en editten. Gewoon echt 100% kut dat het bij consoles dus nu ook aan de gang is.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb echt geen idee hoe ze het doen. Misschien een glitch in het spel zelf, misschien door middel van een gemodde xbox.
    Het is irritant, maar toch blijf ik het een toffe multiplayer vinden. Al genoeg potjes gehad waarin het wel normaal gaat en dan is het echt gaaf. Gaaf genoeg om de ergenis van die prutsers te vergeten.
    En er zijn echt wel builds die vrij eng zijn. Een (goede speler) scout met backstab b.v. is ook vaak een one hit kill. Maar dat is niet erg imo, dat is een gedeelte van het spel. De balans tussen de verschillende klassen zijn wat dat betreft goed.
    Inmiddels heb ik al alles op lvl 25 gehad, prime unlocked en ik speel het nog steeds. En ik vermaak mij (ondanks de cheaters) er toch nog steeds mee. Zeker met een paar maten.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn fout is ook dat ik de game niet heel veel speel, en wanneer ik dan online speel te weinig doe om een sterke character te hebben. Ik moet de volgende keer dat ik speel mijn characters met perks even goed in orde hebben eerst.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met de game... gave game tot nu toe!!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Het is bekend, er komt een vervolg op de game!

     

Deel Deze Pagina