1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel al gepreorderd bij de lokale gameswinkel.
    De previews zijn lovend.
    Maar ook al valt de review versie tegen, ik moet dit spel gewoon hebben.
    Normaal vind ik MP belangrijker dan SP, maar in dit geval niet.
    Ik hoop echt op een strakke singleplayer, de multiplayer zie ik als een bonus.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Exclusive Behind-the-Scenes: Storyline
    [gt]100177[/gt]
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dit zal geen triple A titel worden , maar dat maakt me niet uit :)

    positieve punten voor mij :

    - Omgeving ziet er gedetailleerd uit.
    - graphics
    - Cybertron
    - Orginele tranformers uit de tekenfilmseries ( en niet die crap uit de films)
    - Omega Surpeme :D
    - Co-op + multiplayer

    Komt er DLC ?

    http://www.transformersgame.com/#/home
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel hoeft van mij ook geen scores te krijgen zoals Red Dead Redemption die nu krijgt. Maar ik hoop toch wel dat het gemiddeld op een 8 uitkomt. Dat lijkt er wel in te zitten. Vind het ook wel tof dat je 2 verschillende campagnes hebt. Begin met de Decepticons, die characters spreken me altijd meer aan. Ze gaan ook dieper in op de vraag waarom Megatron Starscream als zijn tweede man houd. Lijkt me wel aardig, omdat Starscream altijd bezig is om het gezag van Megatron te ondermijnen.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het altijd een beetje jammer als de zoveelste Halo uitkomt het een chaos is in de desbetreffende thread. Was ook zo met de Reach beta, en dat stelde allemaal niks voor. Gewoon Halo met perks, woohoo. Ik vind dat Transformers echt met iets nieuws komt. Het is niet zomaar een third person shooter. Het feit dat je in voertuigen kan veranderen, geeft zo'n spel veel meer diepte. Als je net als Starscream in een straaljager kan veranderen tijdens de missies, dan moeten de omgevingen best weids zijn. Het lijkt me dan sterk dat je dan een beperkte bewegingsvrijheid hebt.

    Als je in deze thread kijkt, zie je echt de mensen die opgegroeid zijn met de Gen.1 Transformers. Maar volgens mij word dit spel ook gewoon leuk voor mensen die helemaal niet zo bekend zijn met de franchise. Je hebt ook van die beeldvullende bazen zoals Omega Supreme. Stiekem hoop ik dat de Constructicons aka Devastator erin zitten. Maar als de actie goed aanvoelt kan er denk weinig fout gaan. Als het bijvoorbeeld goed voelt bij het schieten en het veranderen naar voertuigen. Lijkt me toch heerlijk om met Megatron in een tank te veranderen en even flink te gaan huishouden.

    **moest even de thread kicken, spel komt al over 3 weken!! Toch al best snel**
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is je vergeven ;)

    Een bijkomend probleem voor dit spel zijn de twee tegenvallende filmgames die er aan vooraf gingen. Wij zien het verschil uiteraard: crappy games op basis van crappy films tegenover een game die geinspireerd is en een soort van prequel is op G1.

    Ik kan iig niet wachten en hoop echt dat ze de gameplay goed op orde krijgen.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is inderdaad een beetje jammer dat de 2 films en bijbehorende games toch een beetje een slechte invloed gehad hebben op de naam Transformers. Misschien dat sommige mensen de films tof vonden (waarom weet ik niet) en dan het bijbehorende spel kochten. En dan kom je met de grootste bagger thuis. Je denkt daarna wel 2 keer na als je als leek weer een Transformers in de schappen ziet staan. Dat zou ik ook hebben als ik niet een aantal sites afloop naar het laatste nieuws, en dan weet je dat deze titel van een hele andere orde is.

    Maar ik wil wel graag dat de titel aanslaat bij het grote publiek. Want mocht dit deel tof uitpakken, dan zie ik erg graag een vervolg. Maar bij slechte verkoopcijfers gaat dat sowieso niet gebeuren. Maar goed, dat is wel erg snel op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens wachten op 25 juni en dan zien we wel verder.
     
  9. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. De laatste 2 games hebben de Transformers franchise aardig door de stront getrokken....

    Maar dit wordt een insta-buy voor mij als G1 fan van het eerste uur! :D

    Ow enneh, mensen die de film tof vonden, hebben zich nooit verdiept in Transformers. Wat een teleurstellende teringzooi waren die 2 films zeg.... Bah! Devastator met 2 stalen ballen, Jetfire is een oude roestbak, enz enz.... Knappe CGI dat wel, maar verder totale bullshit. Ik voelde me vernederd als fan....... Zo'n verkrachting van mijn jeugd had ik zelden meegemaakt.

    Het interesseerd me dan ook geen reet of het aanslaat bij het grote publiek, als ik straks maar tegen/ met ECHTE transformers fans kan spelen, zit ik gebeiteld. :)

    Zelf denk ik dat deze game een beetje gaat doen wat Arkham Asylum vorig jaar deed. Vriend en vijand verassen en een dikke hit worden. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach man de films waren vet als popcornmunchers. Niet zo zeiken over verkrachting van je jeugd. Is wel erG cliché en klinkt ook nog erg zielig. De eerste gilm had alleen meer inhoud en enige magie toen naar de aarde kwamen. Denk dat dat in deel drie wel terugkomt.

    OT: heb zin in deze game! Zal niet baanbrekend zijn, maar zeker leuk genoeg voor de fans. Cullen klinkt in ieder geval weer als een echt Op :) Bumblebee lijkt wel een poppedijntje. Erg vreemd ziet ie er uit imo.

    De Soundwave en Optimus figs zijn tevens gepreordered :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waar heb je dat gedaan?
    Hoort dat soms bij een LE van het spel?
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Archonia.com belgische winkel. Doet vooral in anime en manga spul, maar ook Transformers. Geweldige winkel met erg goede klantenservice ook.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De Soundwave krijg je bij pre-order "Freerecordshop" erbij. Ik heb 'm ook gepre-orderd kan niet wachten tot ie uit is, duurt niet meer zo lang en hopelijk wordt de gameplay goed! \o/
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik heb hier op één of andere manier een goed gevoel bij, volgens mij wordt dit spel beter dan de meeste verwachten. Heb h'm ook maar in de pre-order gehangen ;)
     
  15. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Who gives a shit dat jij het zielig vind klinken? De films waren knap gemaakt, maar ik vond ze nergens op slaan. Transformers leken in de verste verte niet op hoe ik ze al dik 25 jaar ken. Mee gaan met de tijd ok, maar het was VEEL te onoverzichtelijk en gewoonweg lelijk.

    Ja, dan baal ik gewoon. Optimus een mond geven ipv een faceplate is pure heiligschennis in mijn ogen. Devastator met ballen? Flikker toch op man, daar zit ik gewoon niet op te wachten. Maarja alles voor geld nietwaar?

    Ik heb het volledige recht om daarover te zeuren. Dat jij het zielig vind
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff maak je niet zo druk 8) Dan kijk je toch niet naar de films. Je hebt zelfs het recht om er niet naar te kijken! O-) :lol:
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit net even op de FRS website te kijken, maar ik zie alleen dat je als extra speelbaar personage Shockwave krijgt. Dus niet iets met Soundwave. Ik heb het spel al gepreorderd bij GameMania, dus die ga ik niet meer wijzigen. Maar ik wil wel Shockwave hebben. Maar ik ga er niet vanuit dat het iets exclusiefs is, ik hoop dat je die later gewoon kan downloaden door middel van Microsoft Points. Al vind ik Megatron, Soundwave en Starscream belangrijker. Vind het wel jammer dat Soundwave geen cassettebandjes meer kan uitspugen, want ik vind Laserbeak altijd tof. Maar goed, je kan niet alles hebben ;)
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat kijk ik uit naar deze titel.
    Hopenlijk gaat deze titel niet teleurstellen , maar van wat ik gezien heb aan gameplay vids is alles behalve teleurstellend :D

    Gelukkig zitten er de orginele Transformers in en niet die crap van M.Bay.
     
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je origineel bedoelt als G1, zit je fout. Ze zijn wel op G1 gebasseert. Die van Bay zijn dat ook, maar niet (erg) qua uiterlijk.

    Deze game is sowieso voor g1 fans een musthave.

    Edit: Nieuwe preview van IGN. Oppassen voor spoilers!

    http://www.youtube.com/watch?v=ZuMvyXKGyBo
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zijn de G1 niet de orginele Transformers dan?

    Ik vind ze in de film zwaar tegen vallen.
    Vooral Soundwave is zwaar verneukt...
     

Deel Deze Pagina