1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, maar in het spel zijn ze ook aangepast. Optimus veranderd niet in een vrachtwagen. Soundwave niet in een cassetterecorder. Megatron niet in een pistool. Dat is aangepast voor het spel. Maar in niet getransformeerde vorm lijken ze wel op de Gen. 1 Transformers. Daar gaat het mij om. In de Bay films herken ik de meeste op die manier niet.
     
  2. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :)

    E3 trailer is ook online te vinden nu, erg vet. Ik kan alleen geen link plaatsen nu.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net de trailer gekeken. Heerlijk hoor. Die stem van Cullen, die heeft niets van zijn oude glorie verloren. Echt super. Het is wel jammer dat de originele stem van Megatron er niet inzit. Toen ik die een paar maanden geleden voor het eerst hoorde moest ik even wennen. Maar nu ik hem meerdere keren heb gehoord, ik vind hem zeker niet slecht. Het is een stem die wel bij Megatron past. Niet teveel aan de originele stem denken. Ook nog even over die graphics, ik vind ze erg strak. De voorpret begint nu al te komen bij me, ik heb nog nooit zoveel zin gehad om aan een spel te beginnen. Ik ga volgende week Mario Galaxy 2 kopen, maar Transformers is het spel dat ik wil in 2010. Hopelijk leggen ze hem al een paar dagen eerder in de winkel.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    E3 Trailer:

    [yt]9tpY4q6TSDE[/yt]

    En dan vroegen een aantal mensen zich een tijdje geleden nog af waarom ik deze in godsnaam gepreordert had. _O_
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    22 juni is ook de releasedatum voor Europa?

    Ik hoop dat de game net zo'n verrassing gaat worden als Batman: Arkham Asylum. Maar halen doe ik de game sowieso. Ik ben ook erg benieuwd naar de multiplayer, deed me in de filmpjes denken aan Team fortress 2.
     
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik moet wél eerlijk bekennen dat ik nog niet helemaal overtuigd ben. Ze laten haast geen gameplay zien en dat is vaak geen goed teken. Ik vrees dat het te oppervlakkig is wat gameplay betreft en dat als ik mijn Transformerbril afzet er een game overblijft die hooguit een aankoop waard is als hij afgeprijst is. Maar ik hoop dat het anders is.

    De voiceover van Megatron vind ik trouwens tekort schieten. Misschien was het toch beter om Welker het voor zn rekening te laten nemen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    25 juni voor Europa

    Je ziet wel genoeg gameplay, maar alleen kleine stukjes. Maar journalisten hebben wel al preview codes gespeeld en die zijn toch lovend tot zover ik gezien heb. Zelfs over de multiplayer word positief gesproken. Van de meeste spellen zie ik weinig gameplay tot de release, dus ik maak me er weinig zorgen over. Ik verwacht niets episch, maar gewoon een goed spel.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Hands on:

    In many ways, this feels like it could be to Transformers what Arkham Asylum was to Batman (even if it doesn't feel quite as brilliant as Arkham): Calling it "a good Transformers game" feels like doing it a disservice, because right now, Transformers: War for Cybertron is shaping up to be a very good game - period.

    Site is mij niet echt bekend, dus weet niet hoeveel " waarde " deze hands-on heeft...


    En nog een hands-on van Gamespot met een interview incl gameplay beelden.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet helemaal waar.

    Dat Op, Megs etc een andere alt-mode hebben in deze game is natuurlijk logisch; ze zijn op Cybertron! Ze hebben nog nooit van de planeet Aarde gehoord, dus vandaar de andere alt-modes.

    Helemaal klopt het ook niet qua wat we weten van de originele G1 cartoons, maar het lijkt er genoeg op om het met die kwaliteit te vergelijken.


    En de Bay movies zijn gewoon crap. Leuk voor 'verstand op nul en kijken' maar niet meer dan dat.
    De gevechten tussen de bots zijn bijna niet te volgen (vooral in deel 1), en de 'gezichten' lijken nergens op.

    Maar goed; deze game lijkt me wel goed te worden.
     
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Bay films zijn er altijd voor om 'met verstand op nul' te kijken. Op Pearl Harbor na misschien.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bay maakt bijna alleen slechte films, behalve The Island vind ik. Dat vind ik dan weer een superfilm, heb die al 3 of 4 keer gezien. Het zijn altijd van die halfgare actiefilms. Megan Fox word in deel 3 vervangen door een lingeriemodel zonder acteerervaring. Het feit dat er geen acteerkunsten nodig zijn, zegt al weer genoeg over de inhoud van deel 3. Vast weer een inwisselbaar verhaaltje, een excuus om weer ruim 2 uur actiescenes te schieten die niet te volgen zijn. Zal net als deel 2 wel weer een Razzie winnen.

    Nu weer even terug naar het spel. Welker sprak de stem in van de originele Megatron in de jaren 80. Hij werd al gepasseerd voor de Bay films. Maar hoe zit het dan met dit spel? De makers zijn Transformers fans, die zouden toch wel graag Welker willen voor de stem. Is dat gewoon een geldkwestie of is Welker niet meer in staat om de Megatron stem in te spreken zoals hij dat deed in de jaren 80? Dat laatste was toch volgens mij de reden die Bay aanvoerde om Welker te passeren.
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Soundwave heeft ie wel ingesproken met zn dr. Claw stem.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heheh, best grappig als je dan nagaat dat ie vaak tegen zichzelf stond te praten als Megs en Soundwave in de oude cartoon.:+
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Of dat ie per ongeluk zegt: I'll get you next time Gadget! Next time!
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Moet je voor de lol eens kijken op zijn imdb pagina, die man heeft aan ziekelijk veel projecten gewerkt. Je blijft scrollen.
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    In a podcast interview with Microsoft's Larry "Major Nelson" Hyrb, Matt Tieger from High Moon Studios revealed that the demo for Transformers: War for Cybertron would be coming exclusively to Xbox LIVE. So what will be in the demo? Enough to "whet your appetite."
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah! Nice.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Datum zou leuker zijn.:+
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze week nog hoop ik :), game komt toch al over een paar weken uit. Ook al ben ik er vrij zeker van dat ik deze game wel ga halen, met of zonder demo gespeeld te hebben.
     
  20. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    U vraagt, wij draaien: 25-06-2010 :b:

    Bron:
    HTML:
    http://www.tothegame.com/x360-10102-transformers-war-for-cybertron-for-microsoft-xbox-360.html
     

Deel Deze Pagina