1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd wel grappig maar niet bijzonder.

    Ga dit spel niet kopen
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, ik zit dik te genieten van deze multiplayer.
    Echt super vind ik het.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    onderbouw eens? :)
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb nu iets van 5 potjes erop zitten. In de demo kan je maar 2 klassen kiezen. In de volledige versie zullen het er 4 zijn. Aan de controls moet je gewoon even wennen, ik heb er weinig problemen mee. Van tevoren was ik bang dat de controls zwaar en stroef zouden aanvoelen, maar dat is niet zo. Het veranderen naar voertuig en terug gaat soepel en snel, net zoals het schakelen tussen je handwapens. De actie zit goed in elkaar. In de demo zit maar 1 map en daarin zitten aan de zijkant wat nauwe gangen. Dan bots je met je voertuig wel eens, want de Scout is in voertuigmodus erg snel. De Soldier is wat trager, maar daarentegen weer krachtiger.

    Ik verheug me nu helemaal op de singleplayer, want de gameplay voelt goed.

    Met lopen vind ik de gameplay vergelijkbaar met Gears of War, maar de meeste tijd ben ik in voertuigmodus. En dat kan je niet vergelijken met Gears of War. Door de voertuigen is de gameplay veel sneller. Het heeft niet de snelheid van Unreal Tournament, maar het is veel sneller dan andere 3rd person shooters.

    En dit spel komt pas over 2 weken uit, ik weet niet hoelang jij over Mario Galaxy doet. In 2 weken kan je die al 7 keer hebben uitgespeeld.

    Ik vraag me eigenlijk af wat je van deze Transformers titel had verwacht. Het is niet zo dat Epic, Naughty Dog, Bungie etc. eraan gewerkt hebben. Dan mag je monsterhoge verwachtingen hebben. Deze studio heeft volgens mij het maximale uit hun kwaliteiten gehaald. Grafisch erg sterk. En ik heb menig demo gedownload waarin het niet eens lukte om te connecten. Nu heb je iedere keer binnen 5 seconden een match en een nagenoeg lagloze multiplayer. Ik heb tot nu toe helemaal geen last van lag gehad. Dus de netcode zit ook al goed in elkaar. Gears of War is nog steeds een drama online.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Had je berichtje in eerste instantie niet gezien. Hierboven staat al het 1 en ander. Maar ik vind het ook sterk dat iedere klasse 4 wapens en 4 vaardigheden heeft. Daarvan mag je er maar 2 gebruiken, 2 wapens en 2 vaardigheden. Die vaardigheden gebruik je door middel van de LB en RB knop. Bij de Scout kan je bijvoorbeeld cloacken en dashen. Bij de Soldier kan je zweven in de lucht en een sterke melee aanval uitvoeren waarbij je heel snel om je as draait.

    De 2 klassen die in de demo zitten zijn goed gebalanceerd. De Scout is heel snel, maar doet minder damage. Maar door de snelheid is die moeilijk te raken en de Scout heeft daardoor minder health dan de Soldier die een stukje trager en groter is. Maar die doet weer meer schade. De klassen hebben hun eigen sterke en zwakke punten en verschillende wapens. De Leader en Scientist klassen zitten alleen in de volledige versie.

    Ik vind het tempo heel mooi in het spel. Het spel speelt heel anders als voertuig dan als gewone robot. Een stuk sneller, maar als gewone robot kan je weer beter mikken en inzoomen met je wapen. En nu speel je maar simpel Team Deathmatch. In de volledige versie heb je ook modes met objectives, dan lijkt het me erg strak om een basis te infiltreren in cloack modus met je Scout bijvoorbeeld.

    Met die gratis demo's heb je altijd het probleem dat mensen het maar 15 minuten spelen en hun oordeel al klaar hebben. Maar speel het wat langer en leer de gameplay mechanics een beetje kennen. Verhoogd je spelplezier aanzienlijk. Ik vind het tot nu toe een unieke multiplayer, iets vergelijkbaars is er volgens mij niet op Xbox Live. Kan niet wachten op de volledige versie hoor.
     
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet imark, ik denk dat ik meer plezier haal uit de singleplayer met alle homages en voicacting van Cullen. Laat voorop staan dat ik een groot TF fan ben sinds G1. De mp doet me gewoon niks. Kan toch?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe hardstikke nice, maar wtf is er met die connection problems man? We worden er nu al 3 of 4x uitgegooid...fucking irritant. En waarom kan ik geen party game starten? Elke keer zit een maatje weer in het verkeerde team......

    Nou ja zeg...ik deed net find match, en hoppa...gelijk connection error....wtf. En bij de MP party lobby kun je bij xbox live party niemand inviten..wtf man.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zat toevallig net bij jou in de game BigKabuto. Inderdaad wel vaag soms die connectie en vooral met melee en dat soort dingen.

    Wel geinige demo.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Haha cool ;)

    Maar ik baal dat je niet een game kunt zoeken samen met je party, twee vrienden en elke keer is er eentje bij het andere team.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Even binnenhalen, wel gaar dat het MP is. Je moet juist een SP demo uitbrengen, want de game is al nou niet echt bekend bij de massa. Ken de hele game ook niet, maar door die reacties hier krijg ik er wel interesse in. Dan moet er een SP demo komen, en geen MP. :mad:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is alleen een stuk moeilijker en duurder ;)

    hoe is het transformeergeluid?
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Een paar potjes multiplayer gespeeld. Vond het wel leuk, het was niet super, maar het customizen van je bot (wapens, skills) is voor nu goed uitgewerkt (meeste dingen zijn nog niet beschikbaar). De twee gamemodes die beschikbaar zijn, team deathmatch en points capturen (weet de naam daarvan zo niet), verschillen weinig van andere multiplayergames. Wel vond ik de map waarop ik speelde iets te groot, waardoor je nog opzoek moest naar vijanden.
    De multiplayer zal voor mij niet de reden zijn om deze game te kopen, ik ben des te meer benieuwd naar de singleplayer.
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap de skills nog niet echt. Kan je ze maar één keer achter elkaar gebruiken of is er een soort van MP bar?

    E: Het is een Borderlands-achtige manier van skills gebruiken (herlaad tijden).
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  14. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo gespeeld en vond het goed spelen ziet er wel mooi uit het reageerde goed en had snel een match gejoined
     
  15. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de matchmaking zit wel snor.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb je zeker weten gelijk in. Daarom heb ik ook meer interesse in de SP. Ik was ook niet heel erg geïnteresseerd in de MP, maar ik was positief verrast. Maar in de MP heb je minder dat Transformers gevoel, omdat de bekende personages ontbreken. Dat komt idd pas bij de SP waar je met je favoriete Transformers kan spelen, met de bijbehorende voice acting. Maar door de MP demo heb ik wel het idee dat ik de MP eens in de week zal opstarten. Want dat is zeker vermakelijk. En de snelle matchmaking is zeker een pluspunt.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Behalve dat de hele 'Xbox live party' functie totaal niet naar behoren werkt, je kunt niemand inviten wanneer je die optie kiest, de naam staat dan in het zwart en je kunt niks beginnen. Nou heb ik bijv 3 vrienden die meedoen, en elke keer is er wel eentje die dan niet in ons team zit. 3X niks dat zeg.

    Fucking nadeel is ook dat als je find match doet...hij soms naar een lobby gaat,maar wat vaak kom je ook terecht in de match....en dus kun je niemand meer inviten. fucked up dus.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    agree

    Het speelt na mijn idee gewoon lekker weg.
    Snelle en chaotische gameplay :thumbs:

    Alleen jammer van de connection issues.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De connection problemen zijn irritant, vooral als je aan het spelen bent en je word er ineens uitgekegeld. Of vaak na een match dat je ineens connection timeout krijgt. Verder is het HEEL irritant dat Xbox live party niet werkt, je kunt niet met je hele party samen een match zoeken (al is de optie er wel....zo raar) en dan een match inkomen en dat iedereen in je team zit.

    Verder, vind ik de demo geweldig. En zwaar verslavend ook, speelt fantastisch, controls super nice , heel erg vet om rond te racen en van een ramp afrijden en dan weer transformeren voordat je land, alles werkt gewoon super verder. Niks op aan te merken verder.
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 3 keer weten we het wel dat je het irritant vindt.
     

Deel Deze Pagina