1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dit zijn gewoon mijn algemene impressies over de game, dus dan komt het negatieve er ook bij, deal with it.
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Leg het nog even uit misschien heeft iemand er over heen gelezen.

    ;)
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ligt dat niet aan jezelf? Totaal geen last van gehad gisteravond, en heb zeker 3 uur gespeeld...

    True, maar het is een DEMO. Komt vast goed in de winkel-versie!

    Mee eens! Het is gewoon HEERLIJK om te racen, transformeren, iemand neerknallen, transformeren, en wegracen!_O_

    Shooter en racer in 1!

    Ook vind ik het wel goed dat je als Scout ook een soldier af kan maken.
    Ander pluspunt zijn de vele extra opties die je kunt unlocken als je level omhoog gaat...zitten leuke dingen tussen!
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Naarmate je meer speelt, krijg je die controls perfect in de vingers. Met de Scout race ik me door de hele map heen, zonder problemen. Je gaat via ramps, springt door gaten etc. De controls zijn dan heel direct. Druk je naar links, dan ga je ook direct naar links. Je kan hele scherpe bochten nemen. Vind het heerlijk spelen. Moest zeker even wennen in het begin. Maar dat heb je bij ieder spel.

    Connectieproblemen heb ik nog niet echt gehad. Het is wel zo dat als de host stopt, dan is gelijk het hele potje voorbij. Er wordt dan geen nieuwe host gezocht. Misschien dat sommige mensen dan denken dat je gekicked wordt ofzo. Maar dat is puur omdat de host stopt. Over het Xbox Live Party gebeuren weet ik niets, want dat gebruik ik nooit.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Door omstandigheden kan ik helaas de demo niet spelen O-)

    Als ik het zo lees dan variëren de meningen nogal. iMark007 is een echte fan, maar lijkt in zijn schrijven toch redelijk objectief. Alhoewel in benieuwt ben of hij ook nog minpunten is tegengekomen ?

    De één hoor ik over een lekkere chaotische gameplay, terwijl iemand anders echt opzoek moest gaan naar vijanden. Mijn keuze wordt er in ieder geval niet makkelijker door. En het blijft natuurlijk een demo, lijkt mij niet helemaal eerlijk om op basis van een demo direct een heel spel te ver- of beoordelen, maar het geeft in ieder geval een eerste indruk.

    Ik heb h’m vooralsnog in de pre-order, maar ga zeker nog even wat user-ervaringen en reviews lezen.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben geen fan, ging zonder verwachtingen de demo spelen maar vondt het toch behoorlijk brak.. grafisch niet sterk, beetje losse controls, laggy en over het algemeen niet echt vernieuwend.

    Fans zullen dit ongetwijfeld leuk vinden.. maar ik vondt het niet sterk.. dat terwijl de eerste shots veelbelovend waren, maar zo ziet het er niet uit ingame dus.. jammer.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vette demo. Hoe meer ik het speel, hoe meer ik er van geniet.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Demo is best aardig, graphics vallen wat tegen en het transformgeluid is niet hard genoeg...

    verder speelt het wel lekker. Ben geen mp speler, dus hoop nog steeds op een goede sp.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zoals met alle spellen is het op persoonlijke smaak gebaseerd. Daarom hecht ik meestal weinig waarde aan ervaringen van anderen. Je leest her en der wat over de controls, wat ik begrijp als je maar 15 minuten speelt. Ik vind ook hoe meer je het speelt, hoe beter je de controls gaat waarderen.

    Voor de rest, met de demo speel je maar op 1 map en 2 klassen. Het is nog maar afwachten hoe de balans is als alle 4 de klassen beschikbaar zijn. En in de demo speel je soms 2 tegen 3, dan is het een beetje zoeken. Maar bij 5 tegen 5 heb je wel die snelle gameplay, want dan is er altijd wel een vijand die je in je beeld ziet.

    Grafisch snap ik de kritiek niet zo. De wereld is wat grauw, maar je speelt op Cybertron. Dus bomen en natuur ga je er niet vinden. Maar in de robots en de wapens zie je wat neon, dat vind ik heel mooi afsteken bij de wereld. Het is geen Uncharted qua graphics natuurlijk, maar lelijk is het zeker niet.

    Dus echt minpunten heb ik nog niet gezien in de demo, alleen dat ik soms het idee heb dat ik met de standaard wapens erg veel lood in de tegenstander moet pompen voordat die dood gaat. Maar ja, als je die minigun pakt, dan gaan ze best snel neer. Moet gewoon een beetje oefenen. Maar de demo ga ik niet al te vaak spelen meer. Ik heb gezien dat het goed was, voor mij dan persoonlijk, en nu wacht ik op 25 juni.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, die multiplayer demo is behoorlijk brak als je het mij vraagt.

    * 15 minuten bezig geweest om een potje in te komen (ik had het al bijna opgegeven en ging dus al zwaar geïrriteerd de game in).

    * Om de 5 seconden die stem van Optimus tijdens het veroveren van een basis (heul irritant).

    * Te losse besturing.

    * Ik weet niet hoeveel kogels je in een tegenstander moet pompen voordat hij neer gaat, maar ik kan in ieder geval weinig hebben, want met 3 schoten ben ik dood. (en dat zal vast wel weer aan mijn skills liggen =()

    * De meest ongeïnspireerde multiplayer map ooit gemaakt (hier was ik al bang voor met Cybertron als locatie).

    * Waar is het beroemde transform geluid? Ik heb toch goed moeten luisteren om iets te horen wat er eigenlijk nog niet eens bij in de buurt kwam.

    * Lastig vijanden uit elkaar te houden, wellicht omdat alles zo chaotisch is.

    Wat vond ik wel tof?

    * Het transformeren

    * Grafisch aardig, maar zeker niet grensverleggend

    * tsja.....

    Als singleplayer game zie ik potentie (had hier dan ook een demo van uitgegeven), maar de verplichte multiplayer modus (elke game moet tegenwoordig MP hebben anders hoor je er niet meer bij) ga ik ook zeker bij deze game niet aanraken.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL okee okee,, ik wilde een pluspuntje noemen... Ik had geen problemen ;)
     
  12. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, maar is het bedoelt als MP of SP spel?

    Kloterige aan MP is altijd dat je of superveeltijd eraan moet besteden om supergoed te worden of je wordt de hele tijd afgemaakt...
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik verheug me het meest op de singleplayer, want dan kan je spelen met alle bekende Transformers. Maar ik denk dat de makers evenveel werk hebben gemaakt van de SP en de MP. Dat kan je ook zien aan de MP demo die ze hebben uitgebracht. Dat zouden ze niet doen als de MP maar een ondergeschoven kindje is. Van de SP heb ik nog weinig gezien, dus daar ben ik meer benieuwd naar.

    Nog meer mensen die het spel vrijdag gaan halen?
    De reacties op de demo waren nogal gemengd.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ik heb de game een tijdje geleden gepreordert.

    Game scoort trouwens een 88 in de PU (voor wat dat uitmaakt :+).
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ah, de PU, dat is best een waardeloos blad. Bij een bestelling van 12game krijg je voor een euro de 1 na laatste editie van de PU. Toevallig vorige week gebruik van gemaakt, in die editie stond een preview van Transformers. Die was zeer positief, en geschreven door Jan. Die is samen met Steven en JJ nog enigszins geloofwaardig. Maar het blad is pure middelmaat, dus die 88 neem ik met een korrel zout. Ook al kan die beter een 88 krijgen dan een 44 ;)
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 die gasten denken nog steeds dat ze 15 zijn :):
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Zijn er inmiddels nog meer reviews bekend, het blijft wel verdacht stil zo vlak voor de release. Meestal is dat geen goed teken, maar heb toch nog enig vertrouwen en hoop op een goed spel :)
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Reviews komen meestal pas 1 a 2 dagen voor de release.
    Het heeft ook niet zoveel zin om 3 weken van tevoren met een review te komen.
    Dat zie je alleen bijvoorbeeld bij Super Mario Galaxy 2, waar het spel eerder in de US uit kwam dan in Europa. Maar Transformers wordt volgens mij wereldwijd tegelijk gereleased. En waarom is het stil? Ze hebben een demo uitgebracht, meer kan je ook niet doen. En reclame campagnes zie je alleen bij hele grote producties zoals recentelijk met Red Dead Redemption. En gisteren zag ik al een live stream van de SP op internet, dus die kan je ook kijken als je nog niet zeker weet of je hem wilt.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    superveeltijd :):

    Om ergens goed in te zijn moet je er tijd in steken.
    Lijkt me best logisch.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gewoon dikke pret als je iedereen finaal aan stront schiet. Twee keer een potje gehad met 17 kills en 1 death. Dan moet wel echt alles lukken. Ik ga deze game zeker wel halen.
     

Deel Deze Pagina