1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Transformers: The War for Cybertron

Discussie in 'Games' gestart door Lukky NL, 11 dec 2009.

  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik als TF geek ga deze titel gewoon blind kopen:). Deze week is het eindelijk zover!
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is vanaf morgen al verkrijgbaar. Ben benieuwd. :)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo vanaf morgen?
    Meestal is een spel wel 1 dag van tevoren te vinden, maar 3 dagen van tevoren lijkt me een beetje veel.
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Eerst maar eens even wat reviews afwachten voordat ik hier ook maar 1 cent aan uit ga geven. Aan de andere kant, slechter als die film game zal het vast niet worden! ;)
     
  5. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    In de US, canada en Australie is ie ook al bij een hoop winkels te koop.

    Games die een "streetdate" van 25 juni hebben, liggen vaak al in de winkels zodra de leveranciers m binnen hebben.

    Gezien het weekend is geweest en de meeste winkels op maandag geen lading krijgen, kan je er vergif op innemen dat ie morgen her en der te krijgen is. :)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Ik geloof dat ik ook steeds meer fan begin te worden ;) Gewoon een goed cijfer en live stream beelden die ik heb bekeken spraken me ook erg aan. Heb er zin in :)
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb vrijdag geen tijd om de game te halen.
    Hopenlijk is die woensdag of donderdag al verkrijgbaar :)
     
  9. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Und is ie al gespot?
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moet ik deze hebben, ff kijken of ik em ergens goedkoop kan kopen. Transformers was de fuckin shit toen ik klein was.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een 9 van IGN? Holy crap.....dat had ik niet verwacht, meer een 8.5 verwacht. Niet dat het iets uitmaakt,de game komt er hier wel, that's for sure.
     
  14. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ergens kunnen checken en hij vet. Heel vet. Grafisch een pareltje, vooral als je verder komt is het adembenemend mooi gemaakt. Ik ga hem zeker te weten halen en ik heb geen twijfels meer.

    Erg veel fanservice ook. Toen ik soundwave voor het eerst hoorde kreeg ik kippenvel, nooit verwacht. Peter Cullen doet het in deze game ook veel beter als Optimus dan in de films. Hij klinkt als of er geen 20 jaar heeft tussen gezeten. Ik zou het erg vet vinden als hier meer delen van uit kwamen!
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Echt een heel mooi cijfer. Het onderdeel gameplay krijgt ook een 9, vaak vind ik dit het belangrijkst, maar dat lijkt dus wel goed te zitten :)

    Misschien voor velen toch een onverwachte topper ?
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij scoort overal mooie cijfers, en voor de echte fans of die het genre kennen is het gewoon een Must-have hoor ik al :eek: Is het dan toch eindelijk gelukt? Een Transformer game waardig genoeg om ook echt de naam Transformers te mogen dragen? Het lijkt er wel op! _O_ \o/
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Kut gold exclusive demo's.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, dat is zeker met een MP demo toch een nadeel als je alleen Silver hebt.

    Iemand deze game al gespot? Denk dat ik zo even in de stad ga kijken of 'ie al ergens ligt, maar de kans zal wel klein zijn? :mad: Ben na alle positieve reacties toch wel benieuwd! Vooral naar de singel player.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij released de 25ste, ik wist niet dat er een demo was, ff spelen als ik thuis ben.
     
  20. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze cijfers had ik eigenlijk ook niet verwacht. Vond de demo wel erg fijn en vooral leuk om te spelen. Ga deze dan ook zeker halen. Maar zo moet ik ook nog Alan Wake en Red Dead halen. Maar eerst Mass Effect 1 en 2 nogmaals uitspelen.
     

Deel Deze Pagina