Ik heb hem ook zojuist besteld. Kreeg een paar uur later een mailtje dat ie verzonden is maar daarin stond ook dat ie pas over 4 weken geleverd wordt. En ik ga op vakantie over 3 weken, alleen daarom had ik zo'n tas besteld Mischien is die 4 weken gewoon standaard ofzo?? 4 weken om van de UK naar Ned te komen lijkt me wel erg lang, hij is tenslotte al "onderweg" volgens het mailtje.
Ik heb hem dinsdag besteld en nog niks ontvangen, maar ik verwacht hem wel begin volgende week.. Die 4 weken is volgens mij idd gewoon een limiet die ze stellen, dat het maximaal 4 weken kan duren.. Als hij al verstuurd is duurt het dus echt geen 4 weken van de UK naar Nederland hoor..
Ik heb hem vandaag ontvangen (precies 1 week na bestelling dus).. Het is een zeer mooie zwarte tas met mooi opgenaaid groen Xbox logo van goede kwaliteit (in een mooie doos voor wat het waard is).. Er zit ook een sterke draagriem bij die lekker zit op de schouder en goed verstelbaar is (ook heel simpel afneembaar).. Ik heb mijn Xbox er nu permanent inzitten zodat als ik ermee weg wil naar vrienden ofzo, ik alleen de controllers en kabels hoef op te bergen in de tas en er dus zo mee weg kan lopen, erg handig.. Ik heb er ook al mijn game DVD's en boekjes inzitten.. Er is helaas maar plek voor 2 (standaard) controllers, maar voor mij maakt dat niet uit want ik heb er maar 2.. Conclusie: zeer mooie opbergtas, die tevens er erg sterk uitziet (en aanvoelt), dus niet zo snel stuk zal gaan, en je Xbox goed beschermd.. Erg handig voor mensen die vaak met hun Xbox opstap gaan, of gewoon een cewle opbergtas willen hebben voor het geval dat.. Ik ben erg tevreden ermee (toch altijd even afwachten als je zoiets online koopt).. P.s. wat erg grappig was, was het feit dat er reclame folders bijzaten van o.a. de PS2..
Ik heb hem ook vandaag ontvangen Die 4 weken levertijd was dus gewoon standaard. Oja, en de tas is zeker goed.