hm werkt nooit goed bij mij nu, problemen met java Scherm blijft wit... edit, de pro versie werkt wel thx
Lol rustig, mss moet je gewoon iets van java downloaden denk ik. Bij mij werkte het meteen... Maar zijn er mensen die met GEMAK de full version van pro kunnen uitspelen?? Heb je dan nx van last met die sneewberg of houten pilaar? En welke motor gebruik je dan? Edit: met die groene bike net alles uitgespeeld op pro behalve die sneeuwberg...
ik gebruik iig geen van de bovenste 3 motors meestal gebruik ik die wit met briune die rijd vollop lekker en die sneeuwberg is egt super makkelijk als je weet hoe het moet., hier een kleine tip: zorg dat je tegen het eerste heuveltje van die berg op je achterwiel er tegen aan leunt en dan zelf helemaal naar voren hangen en dan gewoon ff gassen en dan weer op je achterwiel precies het zelfde uitkomen, mij lukt het om binnen 15sec boven aan die berg te staan
Hmmm, nu die normale op 15 uitgespeeld. Ben ik toch al aardig blij mee. Maar wat geeft dat cijfertje nou eigenlijk weer?
Jah dat weten we nu wel Ik ben nu begonnen met pro, maar dat is toch wel een stuk pittiger. Beste daar van me is nu 65. En het gaat me denk ik niet beter lukken Sommige stukken in pro vind ik wel zwaar kut. Bijvoorbeeld dat met die ijsberg nadat je boven bent, en dat stuk na die hoge gele driehoek zeg maar. Al kom ik die steen op, dan flikker ik er aan de andere kant meteen weer vanaf Ik heb btw wel veel gehad aan die tip van XboxRulez4ever! over die ijsberg
In de pro versie als je in het tweede stukje die jump moet doen(bij die gele balken in de lucht precies) & je hebt hem komt het zoveel voor dat je gewoon rechtdoor gaat & gewoon crasht terwilj je nog in de lucht ben... Dat vind ik wel btje irritant. Verder kan ik alles behalve die IJSBERG
Jah nou pro vind ik trouwens ook minder leuk als de normale :{ Dus nu ga ik gewoon proberen 0 te halen bij pro *) _0/