Heb al 2 keer gewonnen van mijn 6 matches tot nu toe. Dat is toch zeker 33% van alle matches! Het is een grotere opgave om uberhaupt een match te vinden...
Neen joh . We spreken vanavond om 7 uur af op Live en inviten we elkaar in een match. Vijf keer winnen en je bent klaar!
volgens mij is het 5 custom kleding coureur + 5 custom parts motor. (?) En online races winnen is nu nog niet zo moeilijk, 5/8 gewonnen zelf. Meeste die ik tegen ben gekomen gingen overal vol gas in en verloren juist met veel banen daardoor tijd. Gewoon 'rustig' en goed rijden zonder fouten. Elke fout die je maakt is weer een punt eraf.
Nee in totaal. Ik had een paar dingetjes gekocht en that's it. Maargoed gewoon even je poppetje en bike pimpen en je hebt hem.
waar slaan die shirtjes eigenlijk op die je voor iedereens naam ziet staan? hadden ze imo beter het soort bike kunnen weergeven
Aah, dan heb ik het dus op de moeilijke manier gedaan. hehe Tja, gewoon NL. Maar ook ik heb mijn xbox op UK staan (dacht ik)
Vage engelse vlag dan Maargoed ik vroeg me trouwens af wat jullie de fijnste bike vinden? Ik heb die laatste bike al een tijdje, maar ik kan daar maar niet aan wennen. De scorpion blijft voor mij toch het fijnst. Wat vinden jullie?
Waarom die ik het alleen maar goed in 3 van de 4 tracks? Zo schieten die 5 wins natuurlijk niet op. Niet normaal zeg. edit: hehe, 5 wins. 13 matches voor nodig gehad.
Hehe, weer heerlijk vermaakt met de eerste paar tracks. Toen even de MP geprobeerd, ik heb verder geen last van lag/quitters oid. Wel had ik het idee dat ik telkens de host was, bij iedere start was ik als eerste weg. Hoe de MP zijn matches vind is mij nog niet helemaal duidelijk, af en toe duurt het 30 seconde om een match te vinden maar het is me ook al gebeurt dat ik na 4 minuten nog geen match heb gevonden.
Al kan deze wel verwijderd zijn, aangezien dit uit de gelekte versie is . Maand ofzo geleden al gelekt
Ik las in EDGE (in de winkel) ook dat zo'n Squirrel achterop je bike gaat zitten in een bepaald level. Volgens mij dat level met die stenen hand die dichtgaat (dat plaatje stond er tenminste bij...)
Heuheu! 't Was effe in de ultieme Zen-zone komen, maar ik heb hem. *) Unyielding II Finish ‘Rock Steady’ without faulting or changing your rider's posture. 20 (04-19-2012)
Bah, te verlavend weer. Ik heb de game al 2/3 keer afgesloten om het daarna toch maar weer opnieuw op te starten. Ook even die Unyielding track geprobeerd, en dat wordt nog bikkelen om die te halen. Zal wel met de Phoenix moeten, maar toch. Het eerste echte obstakel haal ik al niet. (die hoge ramp) Ik gok dat het de bedoeling is dat je daar een volledige salto maakt? edit: Kom nu net aan bij die Limbo track. Hoewel het er mooi uitziet speelt het niet echt lekker. edit2: Ok, ik heb Gold, maar het speelt nog steeds niet lekker.