Zeer netjes man, heerlijke track is dat. In het beginstuk kun je echt veel winst boeken. Ik heb nu alles t/m Cutting Edge op goud behalve Giga Track die ik door gekut op het einde met 20sec miste... Verslavingsfactor ligt weer lekker hoor, genoeg te doen in ieder geval met Skill Games, Track creator, multiplayer. Ook wel leuke achievements, ben momenteel bezig zoals zovelen hier met Unyielding, Full throttle, Loonie lander en Burn to a crisp. Wie is van plan om Demon on Wheels II te halen?
Van plan: ja. Ga ik hem oooooit halen: nee. Ben benieuwd wie de eerste hier is die hem weet te halen!
Is Demon on Wheels niet gewoon alles op Extreme halen? Dat was in HD al niet bepaald de moeilijkste achievement, dus ik zie niet waarom het nu opeens zo onmogelijk zou zijn om te halen. Misschien zelf toch ook maar eens kijken wat de achievements zijn, jullie zijn het toch allemaal aan het verpesten.
Gelukkig hoeft die Giga track niet foutloos. Ik zat in 1 keer onder het aantal benodigde faults, nu nog wat tijd er af zien te halen. Ergens. Wacht, ik ga nog een poging livestreamen! Kunnen jullie live zien hoe ik faal! http://www.livestream.com/dullenl (denk eraan ik doe het omdat ik het leuk vind, niet omdat ik goed ben ) Archive van de eerste poging is hier: http://www.livestream.com/dullenl/video?clipId=pla_e7a5732f-82f2-4200-a521-f884187c3220)
Ik heb die track nog niet gespeeld, maar zat even mee te kijken 5 foutjes op je run en je zit nog iets van 30 seconden onder goud Lijkt me een tof level, lekker lang, en ziet er ook niet echt moeilijk uit.
Hehe, echt veel fout deed je niet. Misschien moet je alleen de 250 (laatste motor) proberen. Zeker op Hard en extreme is dat imo vaak de betere keuze. edit, wel duidelijk dat ik even wat tijden scherper moet stellen. Gros van de banen heb ik maar 1 keer gedaan, sta bijna overal onderaan
Hahaha, dulle is nu bij die pijp die ook in het filmpje van Rage Quit zit! En hij heeft er ook moeite mee
Hup Dulle, master die tracks Edit: Dulle! Na die grote jump over het water moet je gewoon super rustig doen. Je moet daar niet in één keer willen door gaan