Damn door dit soort spellen krijg ik altijd wel weer de neiging om een Xbox 360 te halen. Vond Trials HD ook echt super, maar helaas komt dit deel niet op de PC.
aah, ik moet zeggen dat Dulle het echt wel goed doet. Die banen doet ie nu ook voor het eerst en bij een paar was ie toch al sneller dan mijn eerste poging.
Deze game is het kopen van Xbox waard. Deze game is je linkerbal waard. Deze game zou de nobelprijs van de gaming moeten winnen. Jup, ik ben fan Nog niet zo frustrerend als Trials HD, maar dat zal inderdaad komen doordat ik al weetikveel op Trials HD geoefend heb! Maargoed, nog niet alle extreme tracks gespeeld. Frustratie is nog nooit zo leuk geweest \o/
Wacht, is de stream ermee gekapt? Ik iig niet. Dit is juist Trials zoals het hoort. Ik raak meer geirriteerd van een Easy baan die ik maar niet op Plat krijg dan een Extreme baan waar ik 499 keer af ga.
Frustratie is helemaal niet leuk, alleen dit spel pakt het slim aan op de een of andere manier. Een ander spel had ik allang weggepleurd, maar hierbij kom ik toch op de een of andere manier weer bij terug.
Even Dulle volgen \o/ Edit: Garnier fuctis reclame? waar werk jij dulle ? Jup je stream is wel offline.
Even kijken of ik em weer terug online krijg. Geen idee wat er mis is. Of mensen moeten geen zin meer hebben om te kijken? edit: Doorgaan op Inferno of een andere track?
Yeah, ik zag mezelf inloggen op jouw livestream We kunnen wel even multiplayer doen? Niet bang zijn, ik kan er zelf ook niks van