1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij heb je net een baan/obstakel tig keer achter elkaar niet gehaald. :+ De enige keren dat ik roep dat de game random is, is als ik geirriteerd ben. :p Maar er is niks randoms aan, je mannetje zal net even wat anders op de motor hebben gezet, je aanloop was anders, je was minder snel/traag met de sticks. etc etc. physics dus.

2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nee haha juist niet, heb de achievement uiteindelijk wel gehaald (hard the hard way).
    Ik scheurde er juist heel vaak achter elkaar simpel voorbij geen probleem, en ineens leek ik geen vaart meer te hebben. Letterlijk constant wel halen of constant niet, dat viel me dus heel erg op!

3. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ruk

4. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Leugens

5. Yanink

Yanink Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee

6. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Knap dat jullie zo makkelijk alle tracks op goud halen. Zit ook met open mond te kijken naar de top uit het klassement. Hoe die gasten met het grootste gemak die banen overvliegen. Lijkt wel of ze zweven en met een welgetimde salto een groot deel van de obstakels over slaan. Als ik dat probeer dan draait de motor of te snel of te langzaam. Resultaat, dikke vette klapper en een gebroken neus of verbrijzeld achterhoofd...

Ondanks de moeilijkheidsgraad wel erg leuk om te doen.

Peace,
    Rich_Art. :thumbs:

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Extreme tracks zijn extreme. Ben nu eerst bezig om flink wat platinum medailles te halen. Zowel om mijn zelfvertrouwen te boosten :+ als om gewoon wat beter te worden, zodat ik die extreme tracks beter handle. :)

Heb denk ik 10 platinums behaald tot nu toe. Gaat de goede kant op. Bij sommige tracks zelfs in de top 10.000 geranked. :+

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga nog een aantal van jullie toevoegen op xbox live voor de trials klassementen :thumbs: dus niet schrikken !!

9. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ook al een tijdje aan het doen en inderdaad sommige hebben tijden...dat haal ik nooit hahaha. Maar goed, ik blijf het proberen:)

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is ook het leuke van het spel vind ik.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Soms lijkt een tijd in het begin echt onhaalbaar, maar verbeter je diezelfde tijd na verloop van tijd (en oefenen) opeens alsof het niks is. :+

12. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd raar is dat hé. Zo had ik twee dagen geleden nog 148 medailes, sta nu op 191 medailes. Bij sommige tracks sta ik zelfs eerste met geen tot weinig fouten:+:lol:

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    buggy crap :mad:

14. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het erg moeilijk om die evo250cc motor in 'bedwang' te houden. Die 450cc motor is veel makkelijker te beheersen, maar je moet die evo gebruiken wil je de extreme tracks halen. Iemand tips?

Waar ik vooral last van heb is het verplaatsen van het gewicht bij gas geven en gas los. Dan komt de achterband los en dan verlies je dus als je tractie en grip. Hoe beheers je dit goed? Als ik naar herhalingen van toptijden kijk zie ik ook vaak dat ze bijna de hele track op de achterband rijden, maar dat is iets dat mij niet goed lukt.

15. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik gebruik ook alleen maar de Evo, het vele bunnyhoppen wat ik doe om lange sprongen te halen is veel makkelijker bij deze dan bij de 450. de 450 vind ik wat lomp aanvoelen.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik vind de zwaardere motor ook iets fijner, vooral omdat die lichtere motor mij iets teveel 'stuitert' waardoor je vaak bij 'climbs' weer terugstuitert en naar beneden dondert...

Heel irritant.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: Ik lag een keer achter mijn motor, waardoor ik me positie ook niet kon veranderen. Zulke momenten zijn juist mooi :+

18. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat een heerlijk spel is dit toch! Zo gaaf dat ik hem een vriend gewoon cadeau heb gedaan waardoor we nu eindeloos tegen elkaar kunnen racen op gedownloade tracks. Dit spel is mijn geld dubbel en dwars waard.
    Gister ook eindelijk een Extreme track (Way of the ninja) gehaald, iets wat voor mij in Trials HD echt niet te doen was.

19. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb het juist andersom gedaan. Ik ben echt ruim 2 uur bezig geweest met de extreme track "Way of the ninja". Maar ik heb hierdoor wel het gevoel alsof ik het spel beter onder de knie heb. De Hard tracks gaan me nu een stuk makkelijker af. Puur omdat je bij de Extreme tracks de vaardigheden echt leert beheersen.

20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben net ook weer verder gegaan. Blijft verslavend:). De eerste klasse heb ik allemaal oud ( wie niet ). Daarna Silver en Brons. Moet je op een gegeven moment wel goud halen om alles te unlocken?.

Deel Deze Pagina