Damn, deze hele shizzle is aan mijn aandacht ontsnapt zeg... Ik heb Trials HD ook nooit gespeeld, terwijl ik dit soort games echt heel vet vind. Maar zal ik wachten op deze of eerst Trials HD downloaden. Wat kost die game tegenwoordig?
Trials HD eerst downloaden, duurt nog wel even voordat deze uit is en met HD vermaak je je nog vele uren. En hoeveel kost hij? Start even je 360 op.
TrialsHD is 1200MSP, en hoewel die game het geld meer dan waard is, zou ik nu toch echt gewoon eventjes geduld hebben voor Evolution, en dan kun je TrialsHD altijd nog een keertje aanschaffen wanneer ie 50% korting heeft.
Nog steeds 1200 MSP? Dan wacht ik inderdaad even op de nieuwe versie. Die zal ook zoiets zijn. Vreemd dat ze dat soort games niet afprijzen, spel is al een paar jaar oud toch? Stom dat ik nooit zo bezig ben met die XBLA games, want dit lijkt me echt helemaal top.
Trials HD behoort toch wel tot 1 van de beste XBLA imo. Hopelijk kan Evolutions dit succes evenaren, zo niet nog beter maken.
Meteen kopen. Wellicht komt er nog wel eens een aanbieding, maar voor die paar euro zou ik niet wachten. Is mijn meest gespeelde spel ooit denkik, je blijft proberen je tijden te verbeteren
Is je totale speeltijd trouwens ergens terug te zien in game? Eigenlijk wil ik het niet eens weten ook, 'k glij dan waarschijnlijk van m'n stoel af van het absurde aantal loze uren die ik in de game heb gestopt.
Trials hd vonk echt vet en kwam vorige week ofzo de gameplay trailer tegen op xbox.......1e gedachte was: Episch!!! Dit wordt echt een juweeltje, funfactor+1
Damn, ik lees net pas dit topic... Waarom niet eerder?! Trials HD is echt m'n beste Xbox 360 game (eigenlijk Arcade, maar goed) na Call of Duty 4 en Oblivion! *gaat meteen trailer bekijken* EDIT: Die trailer is BAAAAAAAAS! Oh damn, wat ziet dat er gaaf uit! Multiplayer, je eigen tracks creëren... Zo vet hè!
Ik wilde zeggen; hoera, leuk verjaardagskado! Maar dat is eigenlijk te laat in de maand. Dus maar hopen dat het begin april is.