1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, misschien is Dropbox beter?
    http://dl.dropbox.com/u/81243966/2012_5_18_10_42_38.M2TS

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
  3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Doelie jij speelt ook wel veel of niet :+
    ELKE map die ik download om te proberen heb jij al gespeeld haha

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Update:

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Damn, check Condemned Quadbikes van Lukeyy19 !

Hij heeft een quadbike-level gemaakt, en bestuurt ook prima, een van de beste levels tot nog toe, qua gameplay!

Staat bij Highest Rated this Week.

Voor de rest wat andere nieuwe levels geprobeerd, en soms zie je er wel hele originele en gave dingen en ideeen tussen, maar dan is het gewoon niet echt leuk om te spelen. Zoals een 'Construct' level dat alles vlak voor je in elkaar gezet wordt, en het is heel erg tof om te zien en een gaaf idee, maar qua gameplay is het gewoon fucking irritant.

Of van die levels waar gewoon een stukje zit die met de 450cc motor vrijwel onmogelijk is om te behalen.

6. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Sowieso is de 250cc Phoenix gewoon dé machine waar je alles mee moet spelen. Het feit dat je de 450cc motor kunt gebruiken geeft al aan dat de baan te makkelijk is.

Wat een pareltjes staan er bij de Redlynx picks zeg, ik ben benieuwd wat voor banen je kunt spelen over een maand! :eek:

7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Heerlijk deze game! Iedere maand de mooiste content beschikbaar, en dat allemaal gratis :D

Vanavond weer eens ff Track Central doorspitten, nu paar weekjes niet echt op geweest vanwege Max Payne 3...

8. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn banen waar de 450cc echt wel sneller is als de 250cc hoor.. vooral banen waar je topsnelheid nodig hebt.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    De 250cc vind ik vaak te 'stuiterig', dus dan moet je een climb doen en je veplaatst je rider ietsjes, en dan vliegt er opeens weer een wiel omhoog, en kom je los en val je terug. Heel irritant.

Het probleem van de 450cc is dat je vaak bepaalde punten hebt na checkpoits dat je een 'net aan' jump moet doen, waar je meer snelheid voor nodig hebt dan de 450cc kan krijgen in die korte afstand, omdat het dan getest is met een 250cc motor of op volle snelheid zonder de checkpoint.

10. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, laat ik 'ns een kijkje nemen in die editor.

Na 2 min aanklooien heb ik 't maar weer opgegeven want je bent echt uuuuuren kwijt om een degelijke track te maken.. En al helemaal dagen als je dat soort tracks wil maken als Pandora etc :emo:

Maar wel :thumbs: voor de mensen die er wel tijd in steken. Van track central loop ik al een tijdje te smullen nu :9 (heb 't spelletje pas een paar dagen).

11. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ook 1 level gemaakt. Zou heel graag meer willen maken, heb ook vette ideeën. Maar om het ten uitvoer te brengen dat lukt me gewoonweg niet:x

12. Stuart

Stuart MSTRKRFT

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit UREN aan een map en vervolgens downloaden 300 mensen 'em. Ik heb er nu vier gemaakt, maar ben er wel een beetje klaar mee.. :+

13. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik doel ook niet op de Easy banen maar meer richting Extreme. ;)

14. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je gelijk, de 450cc heeft daar niks te zoeken :+

15. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb uren lang mijn tijden proberen te verbeteren met Trials HD. Het leek mij verstandig deze niet te halen, maar wat voor videos ik allemaal zie, episch. Voor 15 euro kan je maanden lang doorgaan, misschien toch maar aanschaffen.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hahaha ja ik kijk elke dag even op Track Central. :cool: Speel meestal 3 of 4 nieuwe banen per dag

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pff, net even Trials weer eens opgestart en Track Central ingedoken. De eerste willekeurige track die ik koos; 2001: A Space Oddyssey. Damn... hoe doen ze dat? Als je zelf in de editor bent zou je denken dat er niet meer in zit dan een paar track objects achterelkaar plaatsen en iets leuks maken. Maar hoe ze hier met zwaartekracht spelen...
    Ik heb LittleBigPlanet niet meer nodig voor user created content. Dit is minstens zo indrukwekkend en dan wél met goede controls. :+

(track trouwens niet afgemaakt omdat ik niet voorbij een bepaald stuk kwam :p)

18. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Blijf me er ook telkens over verbazen wat er gemaakt wordt. Speel toch elke dag nog steeds en dat komt alleen maar door wat andere gemaakt worden.

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yeah, zitten af en toe echt hele indrukwekkende levels tussen. Ook heel veel rotzooi helaas, maar gelukkig kun je die meteen weer deleten :)

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Iemand al die Wipe Out levels gespeeld? Die zijn echt briljant!

Deel Deze Pagina