Trials koop je voor de single-player vind ik! Is eigenlijk altijd een race tegen de klok, oftewel multiplayer met jezelf! De content die je krijgt bij Trials Evolution is zo gigantisch, al zou dat spel 30 euro moeten kosten is het nog een koopje... Met 4 man op één console spelen met geschikte tracks is trouwens wel best leuk, zeker tijdens een avondje waar de biertjes rijkelijk vloeien! :b:
Hier staan een hoop toffe maps bij: http://www.youtube.com/playlist?list=PLUBVPK8x-XMiOgyaxN9qjy1n1HZIOiOo2. Niet zozeer erg moeilijk maar de meeste zijn erg dope gemaakt. Binnenkort deze game maar weer eens spelen, ik heb hem al meer dan een half jaar niet aangeraakt denk.
Thanks! Kan ik je trouwens adden? Heb wat meer tijden nodig, heb nu telkens 3-4 tijden uit m'n vriendenlijst op tracks.
Dat is zonder de Season Pass. Inclusief is 22,50 volgens mij. De fysieke Gold release is 18 euro bij Gamemania, maar ik heb de game liever digitaal, dus ik wacht even tot die onder de 20 euro duikt. Ze hebben hij Rising zeker nog niets aangepast aan het grinding en MT gedoe ... ?
Nee qua verbetering/verandering hebben ze zeer weinig tot niks veranderd of verbeterd. Echt teleurstellend hoe ze deze game ondersteunen.
Erg jammer om te zien hoeveel negatieve reacties Trials Rising op het moment krijgt terwijl de basis van de game eigenlijk gewoon dik in orde is vind ik. Waar het mis gaat is al die poespas er omheen, snap niet dat ontwikkelaars dat maar niet inzien en die onzin eens gewoon achterwege laten...
Dat bedoelde ik ook na die demo; tracks zelf vond ik erg leuk, maar de structuur waarin het qua menu en progressie is opgezet, is gewoon kut, terwijl dat in HD en Evolution gewoon duidelijk en prima was. Geen idee waarom ze daar dan vanaf stappen, maar al het negatieve gezeik daarop is wel meer dan terecht. Ze verkloten gewoon zelf hun eigen game.