Heeft volgens mij met Trials HD te maken, maar wellicht ook met Evolution? Ik heb nog nooit over een of andere riddle in Trials HD gehoord. Iemand anders wel?
[yt]xs3V_20oD4A[/yt] Ik weet niet wat Trials met HHGTTG te maken heeft maar nu wil ik Trials evolution ook!
http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?event=now_playing_trials_evolution20120330 Filmpje van een aantal levels playthrough.. Check vooral de track zo rond 25:30 - Gigatrack. Presentator speelt niet geweldig, maar is er ruim TIEN MINUTEN mee bezig.. Holy shit!
Ik ben wel is bij zo'n clue uit gekomen, geen idee wat ik er mee aan moest. Niet dat dit filmpje veel verduidelijking voor mij geeft, ik hou het wel bij het crossen.
Nooit verwacht dat ik dat soort dingen zou tegenkomen bij een game als Trials. Maakt de game (en devs) alleen maar nóg awesomerder.
Uurtje gameplay van IGN punten zijn in geslagen! fuck fifa, battlefield etc. deze game wordt zoveel stoerder!
Ik verwacht mijn nieuwe puntjes ook 1 dezer dagen in de post te ontvangen (amazon), alswel een nieuw jaartje Gold...
Weet een van jullie of het met deze nieuwe track editor ook mogelijk is om dit soort tracks te maken?