Lees ik net op: http://www.trialsevolution.co.uk/ After some very frustrating and anticipating months, we finally have a release date. I can now confirm that the release of Trials Evolution will be released on Wednesday 18th April 2012. Make sure you have that day free and 1400 MSP on your xbox live account! Written by: GT:BarrenMute 1400 MSP? Klopt dit? Arcade games zijn toch nooit 1400 MSP? Zou echt kut zijn 2 week geleden net 1200 gekocht en ik ben blut :{
haha. krank... btw, in dat trailertje zie je op het einde een soort van FPS....wat moet ik me daar bij voorstellen?
Verrek, morgen inderdaad alweer de release \o/ Trials HD verassend veel gespeeld heb, maar er daarna eigenlijk helemaal gehad. Maar dat is alweer een tijd terug, Evolution ziet er wel heeeel tof uit
Ik kan het filmpje nu niet meer vinden maar ik zag er ooit een filmpje over.. Het viel me een beetje tegen eigenlijk maare het is gewoon een shooter waar je vrij kan rond lopen, maar (in dat filmpje) zonder tegenstanders maar met targets (ronde borden met rood en wit) die je moest neer schieten.. misschien is het ook wel mogelijk op het tegen andere te doen, maar dat zag ik in dat filmpje toen niet
Ah ok, nja geeft ook niet. Het gaat om de bikes en al die andere puinhoop Maar het ziet er iig uit als een game waar je wel even zoet mee kan zijn. Genoeg 'spel modi'
Jaa EN die nieuwe levels die je kan downloaden is ook erg fijn! denk dat er genoeg mooie dingen opkomen
Je kunt volgens mij ook van die 'Splosion Man levels maken, en (waar ik me het meest op verheug) van die top-down race levels ala Micro Machines.
11 ja? zou ook wel willen weten hoelaat ik de wekker moet zetten nu nog maar 1xtje HD spelen kijken of ik de laatste 2 achivements nog kan halen (tournement zonder fouten, en die op die donkey bike)
Hehe heb precies dezelfde achievements die nog moeten. Ik ga er niet meer voor. Gisteren nog die donkey gedaan, en dat is echt impossibru
Als ik het kan halen is het alles behalve impossibru. edit: Vergeet ik bijna de achievements te posten. Dus. De achievements: Spoiler
Heerlijke lekkermaker die trailer die andere gamemodes zien er ook gaaf uit. Kan niet wachten tot morgen