[XOne] Trials Fusion

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 26 feb 2014.

?

Voor welk platform haal jij Trials Fusion?

1. Xbox 360

12,0%
  2. Xbox One

41,3%
  3. Playstation 4

42,7%
  4. PC

4,0%
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Kun je mij ook toevoegen? Bidle XboxOne,...

Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Het is wel gezellig in het PC kamp :+

3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat werkt er niet dan? Je kan met je paypal toch een giftcard kopen van $20,- en als je die giftcard geredeemed heb op je X1 dat spel kopen? Althans zo heb ik het gedaan.

4. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Heb hem nu al voor Ps4

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nog een goede site welke direct levert?

6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Toch blijf ik qua gameplay Trials een van de beste games ooit vinden. Trials HD en Evolution zal ik dan ook eindeloos blijven spelen, klopt gewoon alles bij die games!

Maar als die geweldige gameplay opeens in een jasje gestoken word wat totaal niet mijn smaak is dan pas ik toch. Ingame, de menu's plus de muziek, ik vind het allemaal even slecht deze keer... :eek:

Ben eens benieuwd hoeveel mensen FIFA nog zouden kopen als ze daar ineens robots op het veld neerzetten en de grasmat vervangen word door roestvrij stalen platen... :+ (misschien dat het met deze vergelijking duidelijker word wat ik bedoel)

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Toen een tijdje terug (launch van Titanfal) de CC en Paypal niet werkte heb ik ook een giftcard gebruikt. Heb deze van Ebay afgehaald van onderstaande verkoper. Had binnen 10min. de code per mail ontvangen.

http://www.ebay.nl/usr/egiftmania_com?_trksid=p3984.m1439.l2754

8. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik zal je zometeen toevoegen bidle/dible :p

Ik heb alweer wat top 300 tijden en zelfs een top 50(voor hoe lang)

De muziek zet ik sowieso altijd uit bij Trials. Ik luister liever naar me eigen :)

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan 'm ook niet kopen omdat mijn Paypal account het opeens niet meer doet op de Xbox One :{

/Edit: Use a different way to pay. Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay. Fijn, na 4 maanden eindelijk een interessant spelletje op de Xbox kan je hem niet kopen. |:-

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan ik op de site ook games kopen met PayPal?

/Edit Nvm. Wat een teleurstellende boutconsole is het ook.

12. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Zet gewoon je xbox op ierland.

ga naar www.livecodes.nl en bestel daar voor 20euro tegoed/points

Betaal hier via IDEAL/paypal of whatever en vul de code in die je meteen op je scherm krijgt in op je xbox en voila, je kan hem downloaden.

Zo moeilijk is het allemaal niet.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja.
    Je moet er wat voor over hebben om games goedkoper te kunnen spelen.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Ik heb gewoon een code gekocht bij Microsoftstore.com. Dan kan je tenminste op.de dollar nauwkeurig een giftcard bestellen. En je kan met paypal betalen.

Volgens de bevestigingsmail zou het tussen de 4 en 6 uur duren, maar na een uur had ik de code al voor $20,- tegoed.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Het is bijna dezelfde manier die weer eerst deden met paypal op de Xbox.
    Alleen moet je nu idd een code invoeren.

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij deed niks het meer na die storing van Microsoft. Ik kocht alles via de US-store met Paypal.
    Daarna mijn CC rechtstreeks ingevoerd via dezelfde site enkel dan met een ander adres. Die doet het nu perfect.

XboX staat op ierland en de games koop ik via internet. Enkel voor content, zoals de season-pass, moet ik de xbox even op US zetten. Aanschaffen en weer terug op Ierland.

Werkt echt perfect nu. :)

Ben met Trials nu bij de Expert modus beland. Alles had ik met redelijk gemak op gold. Echter nu alles brons,.... wat een verschil ineens. Vind het jammer dat de moeilijkheidsgraad niet iets gelijkmatiger omhoog geschroefd is.
    Voor de rest vermaak ik me nog steeds prima, maar ben nu even gestopt. Heb al bijna 100 medailles. ;-)

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Shit, ook aangeschaft voor PS4 in een moment van zwakte :) Vorige delen nooit helemaal uitgespeeld, op een gegeven moment ben ik er weer klaar mee. Leuk voor tussendoor.

Ziet er wel cool uit en het is echt weer lekker insane. Ben er eigenlijk helemaal niet zo goed in, maar tot mijn verbazing eerste sectiie alles in 1x gold! Sta zelfs een keer boven aan een leaderboard (van friendslist) ...

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben weer hooked. Ook al paar heerlijk skillgames gevonden tussen de userbanen. Glas niet met voorwiel aanraken, erg uitdagend en cool!

19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb nog nooit een trials game gespeeld. Maar door alle positieve reviews/reacties op het internet overweeg ik hem toch te halen.

Is toch weer even wat anders. En de beelden zien er wel goed uit.

Hoe is de learning curve trouwens ? Ziet er niet echt uit als een easy game. :p Maar wat uitdaging is altijd goed.

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Zo vandaag best lang gespeeld en heb t/m The Greater Crater af. Totaal 112 medailles, maar nergens echt een goede tijd.

Kortom nog genoeg te doen. ;)

Weet iemand waar en hoe je die Squirrels kan vinden?

Deel Deze Pagina