Demo op de Xbox360 gespeeld, en vind het zeker een toffe game. Dat gezegd hebbende heb ik toch steeds het gevoel dat dit ook een expansion op Evolution had kunnen zijn.. Van HD naar Evolution was een evolutie (huhuhuhu), dit is gewoon meer banen in een modern jasje. Plus dat het hele DLC-systeem me gewoon totaal niet aanstaat. Breng gewoon die hele game uit voor 3 tientjes, met een mindblowing aantal tracks. Dit is toch half werk uitbrengen imho. Maargoed, die discussie is al vaker gevoerd. Hoe is de moeilijkheidsgraad overigens? De demo (3x beginner, 1x easy en 1x medium geloof ik) had ik werkelijk op elke track in 1 poging goud, hoop niet dat de rest van de game ook zo makkelijk is. Ook rete-irritant vond ik dat de spraak scripted is. Normaal niet zo'n punt, maar in een game waarbij je elk level rustig 50x opnieuw begint, en élke keer na 5 seconden hetzelfde zinnetje hoort wordt dat wel lichtelijk irritant. De challenges vind ik overigens wel tof. Ben een enorme Trials-fan, maar denk dat ik deze voorlopig laat liggen en over een tijdje wel eens kijk naar een "ultimate edition" ofzo. Waar ik bij de vorige 2 edities (en bijbehorende uitbreidingen) de hele ochtend de MS store zat te refreshen met het geld brandend in mijn zak (of op mijn MS-account) heb ik die neiging nu nog helemaal niet.
Aaaargh, kom de tutorial van het derde gebied al niet voorbij. ik krijg die bunny hop niet voor elkaar ...
Pff deze avond begonnen met Trials. Inmiddels alles op goud behalve Hard en Extreme tracks, die moet ik nog doen. Vond het wel genoeg naar 111 medailles op 1 avond Alles wel op goud gehaald. Heerlijk spel is het weer
Die irritante zinnetjes kun je uitzetten via je options-menu, zag ik in een review (geloof Gametrailers.com) Ben zelf sinds gisteren weer gewoon lekker verder gegaan met TrialsHD, waar ik nog vrij veel ongespeelde tracks in had ivm de DLC. King of the Hill lukt me trouwens nog steeds niet. Tracks die later komen die zijn weer makkelijker. Beetje vreemde volgorde.
Ik ga denk ik vanavond eens beginnen om een level te maken. Ode aan de eerste trials game en het eerste level. Eens kijken of dat gaat lukken haha.
Redelijk snel de linker stick links-rechts-links klikken als je echt op een obstakel moet komen... Voor een sprong vanaf een platform volstaat links-rechts' ook. Wel altijd zorgen dat de rijder al naar achter leunt. (kan met een tikje naar links) Een van de belangrijkste technieken in Trials, die naar mijn idee in de laatste uitbreiding van Trials Evolution zelfs iets te vaak werd gevraagd voor obstakels. "Bunny-hoppers of Doom" DLC
Die levels die TE moeilijk zijn vind ik niet leuk, als je het hebt over bunny-hops enzo. Ik wil lekker door kunnen rijden.
Vind het zelf juist pas vanaf 'hard' leuk worden, tempo wat lager en de obstakels technischer waardoor het meer lijkt op de sport trials. Is immers een behendigheidssport, dat snelle racen is motorcrossen.
Mjah, het moet ook niet TE makkelijk worden, dus Medium/Hard is dan wel het juiste niveau, maar zodra het die 'Extreme' banen worden, dus dat je over iedere 3 meter tig keer doet, dan haak ik snel af. Ik heb wel wat extreme banen uitgereden in Evo volgens mij, maar echt leuk vind ik het niet. De banen die me het meest bijblijven en die ik leuk vind om gewoon lekker opnieuw te spelen af en toe, beetje doorheen racen, zijn toch de banen die wel lastig zijn om foutloos te doen of om goud/platinum te halen binnen de tijd die daar voor staat, maar dan meer omdat het dan aankomt om gewoon een foutloze rit over een uitdagend parcour te rijden.
Komt helemaal goed,.... had alles goud in de eerste 5 en redelijk wat in 6, daarna redelijk blij met brons. :b: Ben absoluut niet goed in het spel, maar geeft iig wel aan dat het moeilijker gaat worden. ps. Ben een stuk beter in Peggle 2,.....
Heb de meeste Extreme tracks ook platinum, hou dus wel van enige uitdaging. (alleen die custum Ninja-tracks gaat ook mij net een stap te ver, wel super gaaf om te zien hoever de mogelijkheden gaan binnen Trials ) Word alleen zo langzaam aan gek dat ik dat ene toernooi in Evolution niet foutloos kan rijden, keer op keer één fout. Maar wil persé dat achievement halen voordat ik aan Fusion begin. Ondanks dat Fusion niet bepaald een verbetering vind zal ik het wel kopen. Heb toch het idee dat ik door Fusion te gaan spelen weer iets beter kan worden in het spel. Nieuw tracks, nieuwe obstakels betekend toch nieuwe technieken toepassen waardoor je weer progressie kunt maken als gamer.
Ze zijn ook niet serieus. Reviewers en sites nemen zichzelf te serieus, ik lees nog steeds met plezier het blad. In deze tijd heb je geen blad meer nodig om te weten of een game wat voor je is. Ik hou wel van die losse aanpak, in plaats van technische prietpraat. Game is leuk of niet. Heerlijk.
+1, hun nemen zichzelf ook niet serieus. Ze lullen er lekker op los en dat vind ik leuk. Hun manier van schrijven is erg tof. Een review kan helemaal afdwalen en kan ineens over iets heel anders gaan. Ze zijn helden! Ze gaan een geit game spelen, waarbij je mensen moet aanvallen en likken. Ik aanbid ze!