[XOne] Trials Fusion

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 26 feb 2014.

?

Voor welk platform haal jij Trials Fusion?

1. Xbox 360

12,0%
  2. Xbox One

41,3%
  3. Playstation 4

42,7%
  4. PC

4,0%
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hou van likken en met geiten spelen. Goat Stimulator is da bomb

2. Tijmen!

Tijmen! Love to code!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is de shit. Zitten ze daar heel erg droog. :p

Hhahaa :lol:

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tering, ik ben verslaafd aan de game. Bij dat Triathlon gebeuren een top 100 klassering (verspringen, hoogspringen en een klein parcours). Het erge was dat ik heel, heel dichtbij een top 10 klassering zat, tot 2x aan toe. En dan op het laatste stukje van het parcours crashen. Dat is pas erg. Ik sprong ruim 50 meter, 24,5 hoog en dan het laatste stukje vallen van het parcours.

Kutspel is het eigenlijk

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb nu een uurtje of 3 1/2 bij elkaar gespeeld denk ik en ik moet helaas zeggen dat dit imo de minste Trials van de serie is. Ik vind hem niet te makkelijk of te moeilijk, ik vind het spel niet consiquent. In tegenstelling tot voorgangers heb ik nu veel vaker het idee dat bepaalde physics met landen e.d. onbetrouwbaar zijn. Voor de aardigheid heb ik op één van de moeilijke banden (ice breaker of degene daarna) een serie sprongen steeds zo exact mogelijk proberen te doen en soms bleef ik achter iets hangen wat niet zo moeten, soms reageerde de motor zeer onverwacht, of kwam ik snelheid te kort terwijl dat niet zou moeten. Ik speel het spel op de ps4 dus het zou kunnen dat het op de één of andere manier daarmee iets te maken heeft, misschien de controller. Maar dan zou dat nog niet alles verklaren.
    Ik heb een beetje het idee dat ze met dit deel net teveel willen en dat ze misschien terug moeten naar wat Trails HD zo goed maaktte. Minder flashy en schreeuwerig maar gewoon goed in wat het doet zonder poespas.
    Overigens wil ik niet zeggen dat het nu plots een slecht spel is, dat is het zeker niet. Alleen niet zo goed als de anderen

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik heb er goed aan gedaan nog even te wachten met de aankoop van Fusion. Ik wacht tot ie goedkoper wordt.

Wat me terug brengt naar mijn oorspronkelijke doel van hier posten, want ik zat net dus even Evolution te spelen, en op Track Central staan weer 2 nieuwe heerlijke banen, 1 tje gebaseerd op Fusion, en een ander die heel tof is, met allemaal bewegende onderdelen enzo, en die heet iets met Deus...

Zeker aanraders voor al die mensen die nog steeds Evo spelen.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
  7. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Beide tracks zojuist gespeeld en ze zijn heel vet! Perfecte moeilijkheid en visueel mooier dan Fusion! :9

Voor de Evolution spelers.. Zoek eens in Track-Central naar de volgende maker: "The Team of 5". _O_

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben nooit echt goed geweest in Trials maar met Fusion heb ik de smaak goed te pakken, in de vorige trials games kon ik wel de expert tracks halen met 200-400 faults maar in Fusion speel ik ze voor mijn plezier.

18 platinums en op de expert tracks na alles op goud. Misschien dat ik Trials HD en Evolution weer eens moet gaan spelen.

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Dit bedoelde ik op de vorige pagina dan ook met het soort levels dat ik het liefst heb: Niet te makkelijk, maar wel waar je met een lekkere flow doorheen kan, als je het goed doet. Uitdagend, maar nergens frustrerend. :)

10. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Zojuist 39e tijd gereden op Stormtrooper (Cactus challenge) in 59.274

Wel grappig dat bepaalde tricks maken ervoor zorgt dat je bijvoorbeeld sneller weer naar de grond trekt :thumbs:

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.105
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Shit, hoge 35'er in die challenge. Zit echt te zoeken naar een snellere tijd.

Verder nu bij de hard levels bezig. Die viper vind ik lastig man.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.105
    Viper is pittig maar de latere Hard banen heb ik meestal goud. Ik heb 1 tegenstander op de PC en daarmee vind ik het al irritant dat ik diegene niet in kan halen, gelukkig zijn er niet meer :+

14. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    De meeste tijd pak je door gewoon zoveel mogelijk met je achterband op de grond te zitten en dus zo weinig mogelijk in de lucht. Ik heb sinds vandaag een beetje door dat je met tricks maken ervoor kan zorgen dat je weer sneller daalt(op het moment dat je wil dalen rechter d-pad naar rechts zodat die met beide benen daar voren gaat leunen, hierdoor zul je met goed gebruik verder kunnen springen en je daalt sneller weer naar de grond.

Verder is het in deze map heel belangrijk dat je de juiste flow pakt waardoor je bepaalde jumps kunt skippen.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Heb de roach gepakt, gelijk foutloos en goud. Die viper zuigt nog voor mij

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu even bezig met de demo. En die rumble triggers blijven echt tof. Moeten echt veel meer devs gaan gebruiken. Snap niet dat ze dat niet doen.

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Eerste DLC-pack is bekend...

Treurig.

Van die 10 nieuwe tracks, zijn er maar 6 normale fatsoenlijke SP tracks. ZEER weinig content, wannee rje het vergelijkt met de DLC-packs voor de eerdere Trials games. Ben blij dat ik gewacht heb met het kopen van de game. 40 euro voor de complete game als dit de DLC-packs zijn, is echt belachelijk duur.

Laatst bewerkt: 2 jul 2014
  19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb DLC altijd minder gevonden bij Trials, als ik jou was zou ik alsnog de standaard versie halen. Hier kun je meer dan genoeg uren plezier van hebben:thumbs:

20. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Tja, Ubisoft hè.... |:-

DLC's bij de voorgaande Trials waren echt wel altijd de moeite waard! Vaak veel nieuwe editor-objecten en een flinke reeks tracks voor de single-player... Voor volgens mij maar de helft van het geld, al kan ik mij de kosten voor Trials eigenlijk niet zo goed herinneren, kocht ik eerst namelijk altijd blindelings.

Deel Deze Pagina