1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Fusion

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 26 feb 2014.

?

Voor welk platform haal jij Trials Fusion?

1. Xbox 360

12,0%
  2. Xbox One

41,3%
  3. Playstation 4

42,7%
  4. PC

4,0%
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Denk dat ik ook voor digital ga. Heb gemerkt dat ik vaak op de 360 effe Trials startte voor een paar potjes. Ideaal om niet steeds de disc er in te hoeven doen. Plus, waarschijnlijk ga ik deze toch niet doorverkopen.

Eerst zonder season pass maar. 6 DLC's is aardig wat; het moet wel de moeite waard zijn (lees: nieuwe banen, nieuwe modi) om het te rechtvaardigen. Nieuwe rider outfits en motor-onderdelen hoeft van mij niet zo.

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Wat heb ik mij vermaakt met de vorige trials games zeg.. Deze gaat er zeker komen.. Misschien een beetje een domme vraag.. Maar je kunt toch games kopen op xbl zonder gold?

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ga hem denk ik via Steam kopen en dan met 360 controller spelen.

Kan je trouwens al met een X1 controller spelen op de PC?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is zelden een game/achievement geweest waar ik op de laatste stukjes zo met zweethandjes zat als bij deze :D

De mensen die ooit op die Donkey bike hebben gezeten kunnen de moeilijkheidsgraad redelijk waarderen hoop ik. :+

Al zal niks mijn Marathon achievement van Trials HD verslaan. Daar heb ik helaas geen filmpje van. =( Wel van die van Evolution, maar die was stukken gemakkelijker.

Mijn enige YT comment:
    True!

Ik hoop dat de tractorbanden from hell iig niet meer terugkomen!
    (ergens vanaf minuut 4:30 ofzo)

Ok, ik zal stoppen met mijn filmpjes. :p Ik ga de rest wel in mijn eentje terugkijken.

En ik heb het idee dat ik deze post als eens eerder heb gemaakt, haha 8)

Ik hoop iig dat genoeg mensen deze voor de PS4 gaan halen, want een volle friendslist die het speelt maakt de game nog leuker. :D
    Peter (OTH versie), ga jij deze ook weer halen? Ik was nog niet klaar met je in Evolution! :+

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je die Marathon achievement hebt behaald is wel master. Ben daar destijds ook voor gegaan maar ik kwam niet eens in de buurt. Telkens iets van 10 fouten.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik vind de moeilijker levels, dus dat je van object naar object moet hoppen, ook helemaal niet leuk om te doen. Ik hou veel meer van die medium/hard levels waar je wel lekker kunt racen, en in een bepaalde 'flow' moet komen, maar gewoon dat er snelheid in blijft zitten.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Wat een prutsers bij dat eerste filmpje :+

(Nu maar hopen dat het multiplayer filmpje van ons niet ergens bewaard is gebleven :+)

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    In de MP kon je trouwens geen tricks doen volgens mij, hoorde ik gisteren in een interview. Kan zijn dat ze dat er nog in stoppen natuurlijk.

10. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik ervaar dat momenteel nog wekelijks als ik weer eens een poging doe om het achievement "Wail of the Banshee" te halen, tevergeefs.
    Blijf steken op één fout, elke track van dat toernooi heeft wel een punt waar ik soms even twijfel en dan gaat het onherroepelijk mis. |:-

Ondanks dat het niet lukt raak ik toch nooit gefrustreerd door Trials, iets wat wat bij andere games wel eens anders is omdat daar de gameplay vaak gewoon 'unfair' word om het jou als gamer lastiger te maken...

Maar Trials is puur skill-based waardoor ik ook enorm fan van de serie ben, iets wat ik tegenwoordig toch wel te vaak mis bij games. Geen poespas, puur een kwestie van veel oefenen en hopen dat je net genoeg talent hebt om echt goed te kunnen worden. (toen ik ooit begon leken extreme tracks haast niet te doen, nu rijd ik ze grotendeels foutloos)

Laat maar komen dat nieuwe deel van Trials zeg ik!! \o/

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wail of the Banshee?

Bij de DLC voor Evolution gingen de achievements voor mij van 'hartstikke uitdagend, maar haalbaar' naar 'fuck this shit, dit lukt me toch nooit' :+ Jammer (voor mij). :p

12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Alleen die laatste DLC levert mij wat problemen op...
    Vind wel dat ze daarmee nu een punt bereikt hebben waarop ze het niet nog moeilijker moeten gaan maken voor de retail-versie, want dan is echt alleen nog maar haalbaar voor de wereld-top. :p

Voor mensen die nog meer uitdaging nodig hebben is er immers genoeg 'user-created' content te vinden. Met Ninja-mogelijkheden zo bizar dat je soms niet meer kunt geloven wat je op jou scherm ziet. :D

13. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
  15. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2014
  16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Deze zal ik zeker ook wel downloaden. Vond het een leuk spel voor tussendoor.

Overigens vond ik het eerste deel het beste, omdat het leuk voor tussendoor was zonder te veel poespas. Begint nu te veel een volwassen game te worden.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Vorige trials maar heel eventjes gespeeld, toen gekocht in steam sale. Maar 40 euro betaal je voor een volwaardige game, en voel bij trials meer dat een xbla titel ofzo is.

18. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Die 40 euro is inclusief season pass dus waarschijnlijk 20 euro online in de Microsoft of Playstation store zonder season pass.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nemen we dat tegenwoordig, negatief als we zijn, gewoon standaard aan? Of is er aanleiding voor om zo te denken? :p De vorige Trials games hebben iig geen aanleiding gegeven om zo te denken.

Ik hoop dat die €40 versie ook digitaal te pre-orderen is. Dit is door en door een digitale game die je altijd klaar wilt hebben staan. Voor tussen andere games door. Heb geen zin om steeds te wisselen van disc.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij de andere games kwam de DLC ook daadwerkelijk erna. Nu met een season pass is de kans veel groter natuurlijk dat er dingen uitgelaten zijn om als DLC aangeboden te worden. Denk niet dat hij dit zeker weet though

Deel Deze Pagina