Nee ik nam dat gewoon aan idd. Hoop van niet iniedergeval maar haat het altijd als dlc al word aangekondigd voor de release. Ja hoop ook dat 40 euro versie online te krijgen is al.vind ik de ps4 doosje er wel vet uit zien en ik zie bij jou ps4 account toch telkens trials staan vanaf 16 april. Ben benieuwd naar je filmpjes Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Natuurlijk kun je je er zonder redden. Je koopt het niet omdat het nodig is, maar omdat de game leuk genoeg is en je gewoon nog wat meer tracks wilt. Wil je het spelen? Ja. Moet je het spelen. Nee. duh Jammer dat je op de PS4 maar een kwartier kunt capturen. Daardoor zal mijn Inferno 4 run er maar voor de helft op staan. ...Ik hoop dat er een Inferno 4 is.
Idd. Hopelijk. Wel grappig. In 2012 kwam trials evolution ook in april uit op een woensdag alleen dan de 18de. Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Doorlopend toch? Als je handmatig een startpunt aangeeft neemt hij steeds filmpjes van 15 min. op. Daarna in een movie-editor samenvoegen. Althans, zo had ik het bij Outlast gedaan. Alleen jammer dat 'ie geen trophies mee capturet. Moet je een screenshot maken en die dan nog eens invoegen als je dat in je filmpje wil opnemen.
Zodra men voor de release al aangeeft dat ze met 6 DLC packs komen en een season-pass, dan acht ik persoonlijk de kans vrij hoog in dat ze dan al bewust bepaalde content achterwege laten, waarvan een gedeelte al wel klaar is, of waarvan ze het er eigenlijk in hadden willen stoppen... maar nu dus later als DLC toevoegen. Met de vorige DLC had ik geen problemen, want value-for-money, maar nu kijk ik persoonlijk toch eerst even de kat uit de boom denk ik.
Ja, maar jij bent een apart geval wat DLC etc betreft. Jij ziet er vaak alleen maar het negatieve in. Het is raar, maar sommige mensen/bedrijven plannen vooruit en kunnen je nu al zeggen dat ze van plan zijn om na de full game met extra content te komen. Dat heeft er niks mee te maken of ze content uit de game rippen. Ja, soms zijn ze er inderdaad al mee bezig voor de game officieel uitkomt, maar er zit ook altijd een periode tussen het af hebben van de game en de uiteindelijke release. Ik heb er geen probleem mee als ze dan al aan de slag gaan. Zullen er devs zijn die wél content uit de game rippen? Vast wel (capcom met 108kb unlock keys), maar mijn god... om zo bij iedere game te denken. Ik zie liever een glas als halfvol.
Shit, de XBW userbase is zo verdeeld, als ik hem via Steam koop kan ik met niemand vergelijken hoe slecht ik ben
Je kunt je tijden gewoon in dit topic posten. Er zal vast altijd wel iemand zijn wat je uitlacht. Op de 360 waren er zo een 40 mensen in mijn lijst met de game. Ik ben bang dat dat deze keer een flink stuk minder zal zijn.
Als ik het geld heb zal ik het zeker doen (misschien) Maar ik dacht dat dit vooral zo'n game werd dat vooral op trucjes leunde? Is dat een stuk minder geworden?
Ik ben druk bezig die trucjes te verbannen uit mijn geheugen, dus ja, het is een stuk minder geworden. Ik kan me niet voorstellen dat er té veel nadruk op ligt. Misschien zagen ze hoe veel mensen bij grote jumps altijd wat flips deden, en hebben ze extra tricks toegevoegd die je kunt doen voor de lol en meer ook niet. Al verwacht ik wel mini games die draaien om de tricks. En hopelijk blijft het daar ook bij.
Gameplay beelden van pewdiedie. Uit de menus wat ik kon zien: Spoiler Inferno IV - Extreme \o/ Infinite Trials - Skillgame Single Player/Multiplayer/Track Central levels Multiple "events", like forest/desert/arctic/rainforest/city, seem like game worlds/locations. Season Pass Latest Pack - They came from the sea , DLC?
Bekendheid. Die gozer heeft over de 10 miljoen abbonees en heeft al miljoenen verdiend aan gamen op YouTube.
Okee ja goede marketing! Ik kijk nooit game video;s dus geen idee wie die gast was. Toch had IK meer gehad aan beelden van iemand die het wel kon