Het is wel jammer van het spel dat er geen Multiplayer in zit. Dat je bijvoorbeeld tegelijkertijd een baan op rijdt met je tegenstander en dat je gewoon de tegenstander ziet als ghost en andersom........
Jullie moeten eens mijn track: De ubertrack downloaden. Dat is echt een bazentrack. Ik heb hem op hard gezet.
Extreme is nog moeilijker. Nee maar de laatste track van hard vind ik echt lastig. Dat is de enige die ik niet op goud kan halen. Laat staan dat ik daarna die platinum medailles nog haal op hard. Die zijn op beginner al lastig. Die laatste jump daarbij is onmogelijk om te halen joh. Ik kan die maar niet goed landen. Net zoals bij een andere track van jou kan ik ook de laatste jump niet halen. Mijne al geprobeerd?
Ik heb hem gedownload en hij is wel leuk ja. 2 friends uit me lijst hebbe maar maps gemaakt, das wel jammer En Oujdi; dat zou kunnen via een update ja, maar ik betwijfel het, teveel moeite denk ik. Ik hoop liever dat ze met een update die trackeditor wat beter maken, zoals het mogelijk maken om meer dan 1 blok tegelijk weg te halen, en dat multiselect tijdens lijmen schiet ook niet echt op als alle objecten heel dicht op elkaar zitten. Met deze editor ben je een half uur bezig met iets wat eigenlijk in 5 minuten zou kunnen.
Ik wil wel maps maken maar dan moeten het wel toffe zijn Als ik bijvoorbeeld kijk naar die van jouw, serialdrifter, daar was ik zelf zo 1, 2, 3 niet opgekomen hoor Misschien toch nog maar eens proberen. Hoelang ben jij trouwens bezig met 1 track?
Oooooh ik zie jullie allemaal leuk posten over het zelf maken van maps enzo. Dus mijn vraag: Is dit spel echt 1200 punten waard?
Wat heeft dat met simpele gameplay te maken? Ik zegt toch niet dat de game een eitje is? Nogmaals voor de domme mensen op de pagina: () Ik zou de game graag willen hebben, maar 1200 vind ik wel duur..
En je hebt wel 1200 aan Battlefield uitgegeven...? Trails HD heb je net zo lang (waarschijnlijk langer) en net zo veel (waarschijnlijk meer) plezier van hoor!
Maar BF is wel veelzijdiger, Trials kan je ook gratis op je pc via de browser spelen.. Graphics voegen in dit geval niks toe..
Die eerste was zo gepiept opzich, 2 uurtjes denk ik, die laatste wel iets langer. Het meest tijdrovende is die blokjes 1 voor 1 weghalen Ik leg altijd eerst de basis neer, dus alleen objecten op de driving line, en als ik er tevreden mee ben en de jumps komen goed uit enzo, dan details eromheen, ik hou er niet van als objecten los in de lucht hangen enzo, en dat zie ik bij andere mensen die maps maken alleen maar. Ik hou meer van realisme Mijn volgende map wordt echt al vet, maar gister alleen al met blokjes weghalen 2 uur kwijt geweest :| Ik droom 's nachts alleen maar over blokjes, blokjes met ramen, blokjes met airconditioners, blegh.
Ik weet wel dat je aan trials meer speelplezier uren beleeft dan aan sommige spellen van 60 euro. Ik heb het nu al wel meer dan 15 uur gespeeld denk ik.
lol nu wordt ik wel nieuwsgierig naar je maps, ik ga je adden Ik ga er binnenkort ook een aantal maken.