Mee eens Heb me vanochtend eens gewaagd aan het laatste level. Echt ongelofelijk zeg Moet je voor de grap eens de replay kijken van die dude die 1ste staat op de leaderboards. Gekkenwerk!
Ja die gast met 0 fouten, ongelooflijk, maar hij is er dan ook 6 uur mee bezig geweest achter elkaar Daar heb ik bij lange na niet het geduld voor.
Woot k sta 173 ste op de eerste extreme map 2:32 13 faults en ut grappige is ik liet het spel gewoon ff snel zien haha add me op friends heb wel leuk leveltje gemaakt niet heel moeilijk maja woutertjuuuh is me naam, heb sommige al geadd
Fuck kon de verleiding toch niet weerstaan en heb weer 2100points gekocht. Nu hoef ik voorlopig niet meer. (Heb er nu 3000, dus kan nog een spel van 1200points kopen)
Haha hetzelfde hier, heb hem vanavond ook al gekocht via xbox.com. Heb er eigenlijk niet zoveel tijd voor jammer genoeg .
Ik heb weer een nieuwe track gemaakt. Niet heel geweldig maar hij is wel aardig lastig. Ik heb vandaag ook op alle hard tracks een goude medaille gehaald. Die extreme tracks zijn echt idioot moeilijk. Inferno 2 kan ik niet eens uitrijden. Had die maar na 10 minuten opgegeven.
Zal je dan ff toevoegen, wil wel wat user content zien. Misschien krijg ik wel inspiratie en ga ik ook los met de editor Jammer trouwens dat je alleen maps van friends kan downloaden. Heb gelukkig MS points gekregen en ook Trial HD gehaald. Top game om ff tussendoor te spelen. Vind wel de 1200 nog steeds aan de dure kant. Maar goed dat terzijde.
Gezien, maar het is niet echt een game voor mij. Heb eens iets soortgelijks gespeeld en toen werd ik een beetje agressief tegen mijn controller. Naja, het spel ziet er wel erg vet uit voor arcade. Is dit soms onder de nieuwe arcade regels gemaakt?
Thnx! Ik geef die extreme tracks maar even op. Is me iets te frustrerend om daar goud op te halen. Ga nu maar voor platinum op de beginner levels wat al moeilijk genoeg is...
Nieuwe map is bijna klaar! Hij heet Rooftop Armageddon Jammer dat er een objecten limiet in maps zit anders kan ik hem niet saven, maar toch nog aardig vol met actie Morgen de finishing touches maar heb alvast de versie die ik nu heb online gezet, 95% af.
Gisteren wilde echt to-taal niks lukken bij Trials. Dus ik was best blij toen ik na 400 pogingen eindelijk de Unyielding achievement haalde. Aangezien ik ik ben heb ik er uiteraard een filmpje van gemaakt. [yt]VEzO-uK5ka4[/yt] Nutteloos, maar ja...ik was blij.
haha, ja die unyielding heeft bij mij ook even geduurd, maar vond het wel een leuke achievement Ben nu bezig met de laatste track van "Hard"... erg lastig
die had ik gisteren gehaald, ik kan de derde baan niet halen op hard kom niet over een bepaalde obstakel heen I SUCK AT THIS!!! \o/
Haha, hier is het ook erg. Zoals gezegd wilde gisteren echt niks lukken. Bijna mijn kussen opgevreten + mijn controller in 2-en gebroken. Maar dat ik ondanks zo een frustraties door blijf gaan wilt heel wat zeggen. Blijft een topspel. (laatste track op Hard. Daar is op een gegeven moment een pijp waar ik gewoon NIET op kom. argh!)
Ik vind het echt INSANE dat mensen Xtreme gewoon halen! Prettig gestoord hoor, ongelofelijk...........