Wat heel erg helpt is om de replays van de mensen op de leaderboards te kijken. Heb er bij dat level heel lang over gedaan om goud te halen maar het is wel te doen. Edit: Als je trouwens de achievement full throttle haalt dan krijg je een gamerpicture. Heb hem net ook gehaald en meteen even die gamerpicture genomen dan kunnen jullie die ook zien.
hahaha ik ben trots op je schat Maar eigenlijk is dit niet eerlijk he, jij hebt veel ervaring met fietsen grapje ouwe
Met scooters bedoel je hehe, fietsen zijn niet meer zo interessant. He maar, sommige tracks zijn stressend he... Enige record dat ik heb gehaald in me friendlist is dat je lang met je crossmotor op een grote BAL moet blijven staan.
hahaha je hebt je gevoel humor nog . Mjah inderdaad sommige zijn echt een pain in the ass. Heb die minigames nog niet geprobeerd, straks eens even kijken. Maar het is desondanks de moeilijkheid wel een erg leuke game. En die gasten op youtube die extreem levels halen zonder fouten, mijn god gaat me nooit lukken
Jij hebt echt een zieke score daar ^^ gelukkig heb ik wel een paar tracks in mn friendlist als record. Ook in die bal heb ik EDIT: na het filmpje van Dulle gezien te hebben ook maar even die achievement geprobeerd, ging best aardig en na 10x had ik m
Ook als je alle tracks hebt gehaald krijg je een gamerpicture. Die is nog wel grappig. Ga nu maar eens die tournaments proberen aangezien ik nu alles heb gehaald. Die extreme tracks zal ik toch nooit beter halen dan dat ik ze nu heb denk ik. Edit: Ik zie net dat ik de enige in mijn friendslist ben die Inferno 2 heeft gehaald. Wel met 210 fouten.
Hoe kom ik potverdomme bij Extreme de eerste track 'brown boxes' voorbij dat stukje waar de dynamite op de grond ligt. Ik pleur precies gewoon op de dynamite. Ik heb op youtube gezien hoe een gozer het heeft gehaald, maar dat is onmogelijk hoe hij het heeft gehaald...... Ik heb het dan over het stukje bij 0:27 sec. Ik heb het dan over het stukje bij 0:27 sec.
Zo te zien gewoon gas geven? Heb dat level de eerste keer dat ik m deed meteen zilver gehaald, waar ik nog steeds verbaasd over ben, want de andere xtreme tracks willen maar niet lukken !
[yt]qXA1KojS2Co&start=43[/yt] Dit is nou typisch zo een punt waar ik nou gewoon niet voorbij kom. En ik zie nu dat dit heel vlak voor de finish was.
Rustig in en uit ademen en tot 10 tellen. Als ik de PU geloof, in dit geval wel, dan is Megamen 9 nog erger.
Dulle, ik ben net met dat level 17 minuten bezig geweest en in totaal 245 fouten gemaakt, maar ik heb hem gehaald Kijken of ik hem nu kan halen in wat minder foutjes
Die marathon achievement is echt niet te halen he, 24 tracks met 0 fouten Ik heb tenminste alles bij hard op goud nu, extreme allemaal al wel gehaald, maar goud zal nooit lukken denk ik Mag al wel binnenkort wat DLC komen vind ik.. Wat trackpacks en nieuwe objecten voor in de editor zou vet zijn.
DLC zou echt heel tof zijn Wat nieuwe motoren is ook wel leuk, maar tracks nog beter uiteraard. Ging net dat eerste level van extreme nog eens proberen, nu kwam ik precies tot waar Dulle zijn filmpje begint en ik had pas 20 fout Nu alleen dat laatste stuk nog goed onder de knie krijgen.
oh my, ik speelde vroeger zon bootleg gratis flash game van dit. nooit zoveel plezier met een flash game gehad als toen. ga t vanavond gelijk kopen.
Ik heb echt precies hetzelfde als jij. Met die marathon achievement lukt mij de eerste helft meestal wel zonder fouten maar dan verpest ik het vaak op een te makkelijk stukje. Die extreme tracks zijn echt onmogelijk om goud te halen, laat staan platinum. Misschien over een tijdje toch maar eens proberen.
Ik zal de trial zo eens downloaden, vanaf het begin dat hij werd aangekondigd leek was hij al interessant. Één vraagje though; kun je door middel van de back button ofzo gewoon restarten bij een checkpoint? Of moet je op start klikken, en dan een optie klikken?