1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials HD

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 21 jul 2009.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    B = Checkpoint restart
    Back = Hele track opnieuw

*)

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Shit, dat is wel erg nice. En je hebt dus geen laadtijden als je opnieuw laad?

3. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Als je op B drukt begint ie gelijk bij het laatst gebleven checkpoint en als je op Back drukt heb je alleen dat ie heel even aftelt. Laadtijden zijn echt nihil :) Echt, heb nog nooit zo goed 1200 punten besteed \o/

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt moeite met de stukjes waar je haast verticaal moet gaan. Iemand tips?

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    goin' up gehaald! 53 pogingen ofzo iets

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  7. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Precies zoals in de filmpje. Dat eerste stijle stuk aardig snel omhoog rijden totdat je op het 2e iets schuinere stuk komt. Je dan weer terug laten zakken naar het begin van het 2e stuk en dan met volle snelheid omhoog rijden. Dan naar achter leunen en weer snel naar voren om een "sprongetje" te maken op het laatste stuk.
    Op die stijle stukken moet je niet te snel vooruit willen komen omdat je voorwiel dan loskomt en je achterover slaat. Om dit te voorkomen moet je rustig optrekken zodat je langzaam aan steeds sneller kan gaan.

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja dat probeerde ik, dat terug laten zakken heb ik nog niet geprobeerd, is even kijken. Heb nog 22 minuten en 440 pogingen en dan ben ik de lul xD

EDIT: lolz, het is gelukt

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Fouten als in opnieuw begonnen bij een checkpoint? Ik doe nu nog steeds gewoon retry, maar dat zal bij de moeilijkere levels wel geen aanrader zijn als je weer allemaal moeilijke hindernissen opnieuw moet doen.

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    dat dus

lol @ het stuk wat daarna komt, wat hatelijk zeg

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jup. Steeds weer verder gaan bij het laatst gebleven checkpoint. Op de eerste levels deed ik ook steeds retry maar dat heb ik maar even links laten liggen. Eerst alles eens spelen, dan gaan die begin levels straks vanzelf opeens veel beter :)

12. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    B = restart from last checkpoint

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    OMG bijna inferno II gehaald, zit op 101barz eehh fouten. nog 2 hindernissen

EDIT: nog 1 die leuke door de lucht zwaaiende dingen

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Herkenbaar, in het begin wou ik ook alles goud. Maar nu ben ik bij medium en denk ik, eerst maar verder spelen :9. Die mini-games zijn de bomb. Alleen hoe ze die ski-minigame zo extreem ver krijgen is mij een raadsel. Kwam een keer tot 117 meter (demo) maar 200 meter is wel extreem ver :eek:

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Check de replay die op 1 staat van dat botten-breek-spel :lol: Dikke bug/glitch :+

16. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    jaa die mini games kloppen volgens mij echt niet af en toe

ik heb inferno gehaald en sta 113e \o/\o/

17. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil echt me geld terug, deze game is geld verspilling tijd verspilling.
    Absoluut geen lol aan, kut controls, kut tracks kan absoluut niet genieten van de grappige en leuke dingen, die er duidelijk wel zijn.

Nog nooit zo geiriteert geworden door welk spel dan ooit.
    Nadeel van mezelf is ook gewoon als ik iets wil halen maar niet haal er niet tegen kan en door MOET blijven gaan tot het me lukt.

Geloof me ik ben een lieve jongen die geef vlieg kwaad doet, maar van deze game krijg ik echt moordneigingen

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol...dus omdat jij gewoon slecht bent in dit spel is het meteen een kut spel met kut controls en kut tracks en geld en tijd verspilling...:lol:!! Ik vind dit toch echt een van de beste Arcade games die er is, juist omdat ie moeilijker is en je er dus langer plezier van hebt! Want als het wel makkelijke controls waren en makkelijke (want dan voor jou leuke) tracks, dan was hier waarschijnlijk ook komen zeuren dat je je geld terug wilde, omdat je m in een uurtje uitgespeeld had! ;)

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    is deze game nou echt de moeite waard? Vind 1200 punten wel veel voor een arcadegame.

20. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nee ik heb nooit een game verkocht of teruggebracht, maar ik heb echt spijt van deze aankoop.

Ik geef toe ik ben niet goed, maar wel weer beter dan sommige in mn friends list. De tracks zijn redelijk zoals ik al zei zitten er leuke dingen in, maar ik vind de controls echt kut, geen gevoel van controle.

Ik heb nu 15 gold medals dus heb de mini games dus ben daar ook weer klaar mee. Nu hopelijk wat meer genieten van t spel. Omdat ik me nietmeer hoef te focussen om goud te halen.

Deel Deze Pagina