Zojuist geinstalleerd op m'n iMac (Bootcamp). Spel ziet er echt cool uit en speelt ook alleraardigst! Soms medelijden met de persoon op de motor..gaat vaker dood dan dat ik het goed doe!
Hier is de pc versie: http://www.redlynxtrials.com/ Voor download locaties moet je zelf maar rondzoeken, maar ik heb hem gekocht, omdat de gratis updates altijd de moeite waard zijn en 9,99 dollar is geen geld voor zo'n goede game.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet duur voor iets wat er zo vet uitziet! I like it! Had er nog nooit eerder van gehoord.
pc versie gedaan. Wel tof alleen wel frustrerend moeilijk. Denk dat je dit spel op een of andere manier wel snel zat bent.
Is de pc versie (Trials 2) nou eigenlijk precies hetzelfde als Trials HD die op de xbox 360 verschijnt? En kan je dan ook gewoon je xbox 360 controllertje (met draad) inpluggen? Dus ook met level editor en zo. De hele rimram.
Nee de pc versie heeft geen level editor, een eerdere versie wel, maar de huidige niet. Xbox 360 controller is gewoon ondersteuning voor ja. Trials HD is gewoon een volledig nieuwe Trials game, andere tracks, gamemodes etc.
Zitten er Time Trials en online leaderbords in? Op de PC vind ik dit soort spelletjes altijd wel geinig. Gewoon op 2 computers met een maat en dan kijken wie het level zo snel mogelijk haalt. Zal de trial sowieso even downloaden, kijken of het wel lekker speelt vergeleken met de pc.
Zo een 9! En wel van Eurogamer Mooi, kan ik hem eerst even proberen Kan ik in ieder geval wel alvast op zoek gaan naar goedkope puntjes.