Het klopt wel ongeveer wat je zegt Gerjan geloof ik. Wanneer je teveel naar voor hangt dan heeft je achterwiel geen grip en stuiter je naar beneden.
Woei, ben er langs. na 33 pogingen al. Eindelijk zie ik eens een volgende stuk van het level. !! Hopelijk onthoud ik het ^
Kut balk. Het principe is niet zo moeilijk, maar nét dat laatste kleine stukkie lukt maar niet. Ik wéét dat ik het kan, want ik ben al een keer 2 centimeter voor het checkpoint gevallen. Opeens 100+ retries en +/ 22 minuten. Pff. Mijn duim begint pijn te doen, maar ik zet door! //edit: Ben er langs. Eens zien wat me nu te wachten staat met nog net iets minder dan 7 minuten op de klok. edit2 :Kut. Hoe ga ik dat nou weer flikken binnen die korte tijd. Waarom heeft Trials nou geen Practice mode?
Moet alleen Inferno nog, komt goed. Maar nadat ik 30 minuten heb lopen kloten bij die 2 schuine dingen weet ik dat zo zeker nog niet.
Nieuwe Liveupdate: *puf* Volgende checkpoint. Nog 3/4 minuten. Genoeg pogingen. Ik heb te veel tijd weggegooid bij dat balk stuk edit: kuuuuut, vergeten even op pauze te zetten. Nog maar 1 minuut voor het laatste obstakel. edit2: Godver. Blunder. Kan dus helemaal opnieuw beginnen. lichtpuntje: Ik weet dat ik het kan.
Zit je er zo op te letten om maar niet op Back te drukken, vergeet je zelfs op Start te drukken. Ik ben iig weer vorobij de schansen. Heeft me nu wat meer pogingen gekost dan de vorige keer, maar aangezien ik net nog 300+ pogingen over had *zou* het goed moeten kunnen komen. Misschien. edit: Nog iets meer dan 20 minuten en ik ben de balk weer over. *zweethandjes*
Moet lukken dan! Kijk anders tussendoor per checkpoint op youtube, soort van pauze nemen. Heb inmiddels even mijn overige tijden @ extreme levels verbeterd Sorry..
Yeah! Gelukt! 129 fouten (deze keer was ik erg snel met op B drukken) en een tijd van 13:03.625. Pff. Mirror's Edge is hier niks tegen. Wat een heerlijk gevoel als je het eenmaal haalt.
Potjandrie 2 minder faults dan ik! Gelijk een gamerpic erbij.. //edit, jemig wat krijg ik een zweethanden van dit spel
Wil mijn tijden wel even vergelijken met jullie. Maar me 360 kan niet online, zal nog ff een weekje moeten wachten. Kan ik Dulle en Gerjan weer inhalen
Haha, blijkbaar is het aantal fouten belangrijker dan de tijd. En zeg nou niet dat dit onverwacht is. Een filmpje! [yt]DQ72OGvuBK8[/yt] Is denk ik beter op YT zelf te bekijken omdat het beeld nogal klein is. (ik had de camera op de rugleuning van de bank gezet zodat ik niet zelf een kwartier dat ding hoefde vast te houden Staat dus wat ver van de TV af) Ja, ik heb een capturecard, maar die kan ik niet tijdens het spelen even aansluiten om iets op te nemen. Daar moet ik de 360 eerst voor uit zetten. Ik had de fouten er allemaal uit kunnen halen, maar ik heb het niet alleen voor het jullie/ het YT publiek geupload, maar ook voor mezelf. Een veilige opslagplek voor het filmpje aangezien ik nogal eens bestanden kwijt wil raken En ik zelf vind het wel leuk om de fouten te behouden. Het ging eigenlijk best slecht als je bedenkt dat ik in mijn run daarvoor na 33 pogingen al over die beruchte schans was.
Haha, viel nog best mee. Ik was al een beetje afgekoeld na mijn blunder. Mijn duim begint wel weer pijn te doen als ik rechtsonder die triggers en joystick zie bewegen tijdens die versnelde stukjes. ^plaatje even van Gerjan gejat