Dat er nog steeds niemand in me vriendenlijst inferno 2 heeft gehaald zeg Ik had 16 foutjes, zo moeilijk is ie dan toch niet En zo goed ben ik niet want met easy en beginner en medium sta ik nergens eerste.
Leuk filmpje Dulle, kreeg gelijk zin in Trials! Wat een *** spel is het toch. 1 weekje niet gedaan en niks lukt meer. En mijn duim doet er alweer zeer van.
King of the Hill? das een lastige ja, moeilijker als de extreme tracks zelfs vind ik. Maar wel een gouden medaille gelukkig...
Is dit echt zo leuk? Misschien ook maar is ff kijken of dit wat voor mij is want me xbox staat stof te happen al een aantal maandjes!
Fuck it. Niet eens uitgeprobeerd, gelijk maar gekocht. Hopelijk vet spelletje. Edit: Mag dus ook toegevoegd worden (GT zie links)! Stuur wel even berichtje mee dat het voor Trials HD is.
Hehe, na 5 kwartier zweten en schelden op mezelf, nu eindelijk die Unyielding achievement gehaald. ( Complete Groundhog Returns zonder leunen ) Ik ben normaal helemaal niet zo'n achievement-hunter, maar bij dit spel is het echt leuk. Die "laat je gas niet los" achievement heb ik maar ff opgegeven. Ik kom trouwens ook niet voorbij de eerste van extreme
Een dev over de Marathon achievement (die nog NIEMAND heeft; check de leaderboards maar) Zie je ook niet vaak.
Hoe haal je die achievement met dat midnight bowling event? En ik kom niet verder bij technique, daar moet je op het laatste over zo'n fucking hoge pijp Kom er niet voorbij.
Fault limit naar 500, dan maak ik wellicht een kans @-XboX- Freak, de bowling pins staan volgens mij in het laatste level van medium, gelijk na de 1e checkpoint. Je moet naar beneden springen en een strike maken..
@ Gerjan: Heb hem inmiddels! Dank Ik moet nu alleen King of the Hill nog, maar kom net zoals velen hier niet langs het eerste opstakel
Ja idd fault limit aub NIET wijzigen, ik houd wel van die uberachievements. Dadelijk haal je em wel en gaan ze de limiet naar 5-10 fouten ophogen.... weg al het werk. Maarja nog wel de leaderboardstatus dan... Heb zelf 272 foutjes, 1e poging. Denk dat onder de 100 wel lukt maarja.
Bah! Wat een irritante zooi! Er bestaat ook zoiets als je spelletje te moeilijk maken dat het niet leuk meer is. Extreme heeft niets met skill te maken, alleen maar met puur geluk. http://www.youtube.com/watch?v=3xnpo9Nk5xg 1:21 hoe kom ik hier in godsnaam voorbij? Heb er zojuist 20 minuten en 300+ retries aangewaagd. Ik moet gewoon een truukje of iets niet weten. Ik snap er niets van.