ik heb dit 8 (ofzo-iets) jaar geleden gespeeld op de PC. Nog in 2D. Was heel verslavend Nu nog ff snel MS-Points halen
Ik heb volgens mij nog nooit een ander level gezien dan het eerste (misschien met geluk een keer het 2e) Nu kan dat natuurlijk ook aan mijn skills liggen. Maar ondanks dat ik er niks van bakte vond ik het heel vermakelijk.
Ik heb een aantal replays gezien van een paar van de lastigste levels in de PC demo van Trials 2 (gisteren gespeeld); dat zag er echt waanzinnig moeilijk uit.
De makkelijke en medium levels vlieg je opzich zo doorheen, maar bij hard moet je echt heel veel met je lichaam het gewicht gaan verdelen om zo verder/hoger te springen enzo. Ik moet wel zeggen dat het er op dat gameplay filmpje iets simpeler uitziet als de pc versie, maar ja, morgen maar eens kijken, zeker een goede deal.
hoe laat komen arcade games meestal uit? want ik moet morgen avond werken, en wil er daarvoor natuurlijk al flink op addicten.
Het schijnt dat je custom-maps alleen kunt delen met je friends, niet met anderen. Dat is eigenlijk wel jammer, want ideaal zou zijn als er een soort database was, waar je kon stemmen op hoe mooi een 'baan' is en waar je terug kon zien hoevaak bepaalde banen gedownload zijn, maar dat lijkt dus niet te gaan gebeuren. Ga hem 95% zeker kopen.
Ik heb die trials 2 op de pc gespeeld , en ik kan je zeggen dat het Zeer verslavend werkt , ben benieuwd naar de game straks ! Moet nog wel ergens punten zien te scoren
Zou ik dit bijna vergeten te posten. Trial Game - Trials HD Bestandsgrootte: 207 MB ~ ~ Full Game - Trials HD - 1200 Bestandsgrootte: 207 MB edit: Het is moeilijk. Ik bak er niks van. Ik wil het. Ik zie dit als een Mirror's Edge of Splosion Man op wielen. Precies mijn soort game dus.
Trial is aan het downloaden, ben benieuwd. Ik zal hem vast tof vinden, maar wil hem niet kopen. Wil niet weer 2100 punten kopen, heb daar geen zin in.
Ok. Link? (had ik mijn geld nu maar niet uitgegeven aan Monkey Island en gewoon braaf gewacht op deze. )