De banen. 24 vs 20 tracks. En bij de nieuwe is het een mix van Beginner, Easy en Medium. Bij de oude zat er oa. King of the Hill in, en alleen die is al genoeg voor 347 fouten. Bij de oude had ik 1 poging gedaan en het toen maar opgegeven: 149 fout.
KUT! ben ik net marathon aan het proberen, zit ik foutloss bij de 12de track, loopt mn fucking xbox vast! F*CK! EDIT: heb hem gehaald
Dilemma, wil de game, maar er niet achter komen dat dit de deal of the week is van volgende week is, net nadat ik hem aangeschaft heb eigenlijk wil ik gewoon dat ie nu goedkoper is
Same here, maar ik heb nu al zo lang gewacht op een aanbieding, dat ik gewoon rustig verder ga wachten. Anders had ik hem net zo goed meteen kunnen kopen. Jammer dat hij niet met die kerstdagen in de aanbieding was, en zo zijn er nog wel een aantal arcade-games die mij het aanschaffen waard lijken, maar niet voor de huidige prijzen.
Heb hem sneller gereden dan jou Dulle, maar kan hem nog wel sneller Trials HD 200 of 250 12 of 15 Achievements (80%) Marathon The player has completed the Ultimate Endurance tournament without any faults. 40 (1/9/2010)
Maar ik was wel de eerste (en kan ook nog wel een stuk sneller, maar ik denk niet dat ik dat voorlopig ga proberen ) Pff, geen DLC zie ik?
Had 'm gister nog een keer gedaan, maar dan wel gewoon met crashen om te kijken hoe snel ik ging als ik alles roekeloos vol gas deed, maar was maar een halve minuut sneller dan mijn huidige 11minuut nogwat..
Ik heb nu als ik me niet vergis een tijd van ~16 min, maar heb wel al eerder een tijd gereden van 12 min (en toen reed ik ook nog relatief rustig). Jammer dat het geen nut heeft om vol gas door dat toernooi te raggen aangezien je weer 0 fouten moet halen om ook de tijd te laten updaten in de leaderboards. Vandaar dat ik het niet eens ga proberen. Als het alleen om de tijd ging zou ik het wel doen. Ik heb trouwens ook weer alle Expert tracks gehaald; Diabolical met #$&* 195 fouten. De hele tijd eerste van mijn FL, tot dit stuk/obstakel: [yt]1zAkAKKXS6g&start=105[/yt] Vreselijk! Alleen daar al meer dan 100 fouten gemaakt. Best frustrerend om te zien hoe iedereen uit je FL je langzaam voorbijgaat. Waarom ben ik zo slecht in dat stuk? De rest ging voor een eerste keer/extreme track best goed.