1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials HD

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 21 jul 2009.

1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kans is er altijd :) Ik heb hem een keer gekocht in een Deal Of The Week, weet even niet meer uit mijn hoofd hoeveel punten ik heb er voor betaald heb.
    Zijn inderdaad vele leuke arcade games, maar de prijs die ervoor gevraagd staat mij nogal tegen.

Haha :) Zal jouw tijden zo eens bekijken, ik weet dat ik niet de snelste tijden rij :+
    Platinum is me volgens mij nog nergens gelukt.
    Voeg zo nog wel paar mensen toe, wel benieuwd om te vergelijken!

Site heb je al een paar jaar in de lucht staan zeker? Komt me nog wel bekend voor. Top toch dat je gewoon kan gamen!
    Ik gebruik de triggers, soms met minder gas dan weer korte tikjes vol gas.
    Tjah, wat het voordeel ervan is? Heeft allebei wel iets, met de buttons is makkelijker om korte tikken vol gas te geven...

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    \o/ \o/ Herhaling van vorig jaar toen ik ook al rond kerst fanatiek Trials HD zat te spelen. :D

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jeumig, 400 points maar _O_

4. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Oh jee, dat word een instant buy. Hopelijk krijg ik eerdaags m'n router aan geslingert zodat ik ook weer op LIVE kan. :mad:

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nicenice!! Ben wel weer aan nieuwe tracks toe :)

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Yeah, ook maar 400 punten :D Is dit die DLC die meer tracks zou hebben dan de game + oude DLC bijelkaar? :9 Sowieso een instant-buy!

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gister de Big Pack gekocht voor 240(P), eindelijk afgeprijsd ;). Nu nog wachten tot 2dec, dan heb ik weer internet thuis en kan ik hem downloaden (en de herfst update heb ik ook nog niet :+).

9. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb hem omdat 'ie afgeprijst is ook aangeschaft. Moet zeggen dat de Exstreme tracks me meevallen. Ik had het idee dat de Extreme tracks van de non-DLC moeilijker waren dan van de DLC.

Tussen het completen van Viking: BfA ben ik ook aan het Trail-en, maar 'k ben gister langer bezig geweest met Trials HD dan met Viking. :+ De tijd vliegt echt om al ben je even aan het prutsen.

10. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de game gedownload, vet spel zeg. is die dan ook meteen incl. die dlc? lijkt me niet maar ik begin te twijfelen omdat ik net iets las over dat de gewone game gepatched is?

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil deze game kopen, maar hoeveel is de hele game dan? Euro's of moet je via Marketplace kopen?

12. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    400 punten dus 5 euro. arcade game dus.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook maar gekocht. (P)400 is echt een hele goede prijs voor zo'n game. Had Trials 2 al op de PC

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    En ik las ergens anders de hele mikmak voor 800 toch?

15. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dan incl dlc, dan kom je op ong. 800 uit. 1 december komt er een nieuwe dlc uit, vandaar ook de kortingen waarschijnlijk. marketeers zouden een stijve plasser krijgen van deze strategie.

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Zojuist voor 240 puntjes de DLC aangeschaft. 8 MB, maar heb 2x geprobeerd te downloaden maar loopt steeds vast.

Niet dat er haast bij is om het binnen te krijgen, want ik ga het toch niet meteen spelen, maar desondanks wel irritant.

Monkey Island 2 wel gewoon in 1x kunnen downloaden.

17. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    echt nieuwe dlc??
    weer gewoon maps en challenges ofnie??

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja echt nieuwe DLC. Met iets van 40 nieuwe maps las ik. Dus geen kattepis! :thumbs:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Erg goeie aanbieding ja, morgen maar eens kijken of dit wat is.. Ik heb eigenlijk een kuthekel aan dit soort games 8).

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Aan de game zelf heb ik geen hekel, maar het is geen game die je 'even' een half uurtje speelt. Dan kun je net zo goed tegen je afspraak zeggen dat je te laat komt, teminste dat heb ik altijd als ik Trails HD speel. De eerste keer dat je op de klok kijkt ben je 15 minuutjes aan het spelen, de volgende keer ben je in eens anderhalf uur verder! 8)

Deel Deze Pagina