Herkenbaar . Vooral die extreme challanges OMG! Zit je bij het laatste honk, en dan haal je hem niet. En dan ben je al 30 minuten bezig.
Ik zit met medium al enorm te kloten. Was er een achievement waarbij je een bepaalde track moest voltooien zonder het gas los te laten. Ben er gewoon bijna een uur mee bezig geweest.
Toegevoegd, je maakte me nieuwsgierig! EDIT: Het gaat inderdaad wel even duren voordat ik je tijden verbeter.
Ik heb al best veel moeite met Medium, maar blijft toch een geniaal spel. Tijd vliegt echt als je het speelt
Een kwartiertje spelen lukt nog me nét, maar als je daar overheen bent, inderdaad ineens anderhalf uur verder. Op de hogere moeilijkheidsgraden denk ik dan soms, wtf ben ik aan het doen!! Het is zo verslavend om verder te komen en steeds nét iets betere tijden neer te zetten. Hoewel dat laatste me niet echt lukt
Haha inderdaad, ik vind het echt een kutgame maar heb net anderhalf uur zitten spelen omdat je dat ene level moet halen . Geniaal!
De aanbieding geldde (of gold brainfail) voor de game en de Big Pack-DLC, dus de aankomende DLC zal naar grote waarschijnlijkheid niet in prijs verlaagd zijn.
Is er al bekend of heeft iemand een idee hoeveel points deze BIG pack gaat kosten? Anders haal ik 2100 punten en besteed ik ze volledig aan Trials HD. Ik vind de Trial Game van Trials HD al zo vermakelijk dat ik die uren kan spelen!
Netjes, dan wordt het dus 2000 punten voor Trials HD + beide dlc's. Dat wordt hem denk ik wel voor mij!
Die punten is het sowieso wel waard. Ze hadden dit nog wel als een volle release in de winkels kunnen leggen, dan had ik hem nog wel gekocht.
Kan je die ook spelen zonder Trials HD (full game) te hebben? Heb niet genoeg geld voor 1600MS. //edit Ahh, fuu, heb helemaal geen geld