Ah, jottem, ook weer 3 nieuwe achievements zie ik. Deze zal leuk worden: De Beginner banen krijg ik nog niet eens foutloos op dat ding.
Downloaded! Gewoon echt de ideale game als je je even verveelt of niks te doen hebt, je bent zo weer 2 uur verder. Ook wel bruut dat er nu iets van 40 nieuwe levels in zitten, en dat voor 400(P)!
Ik heb hetzelfde voornemen als jij, wacht wel effe af. Eerst nu maar 'ns alles op gold halen, moet nog enkele Hard tracks en (natuurlijk ) de Extreme tracks.
Heb net Trials HD gekocht en damn wat is het een hard spel! Het is alleen veel moeilijker dan de trail version hiervan Big Pack laat ik nog even wachten, aangezien ik het toch pas net heb heb ik het nog niet nodig. Misschien wordt het binnenkort wel DotW. Btw, er is een of andere actie met: Get 400 points. Houd dit in dat ik nu 400 punten terug krijg, omdat ik dit spel heb gekocht? Er stond namelijk bij, Arcade Offer. [EDIT] Hoe heet de nieuwe, Big Pack of Big Thrills?
Ik zou hier maar niet van uit gaan, ze waren vorige week beide afgeprijst. Full game - 660 (P) Big Pack (DLC) - 240 (P) Nu zijn de prijzen weer 1200 (P) en 400 (P).
De eerste baan van Extreme. Dat allerlaatste stukje bij die buizen. Heb er nu al 500 pogingen opzitten Nooowzzz the trails hd hell starts again!
Ook de nieuwste dlc gedownload. Mensen mogen mij altijd toevoegen voor mijn eigen gemaakte banen. Miss. door deze dlc ga ik wel verder met meerdere.
Da's balen want ik had die Big Pack wel willen hebben. Maar goed ben voorlopig nog wel ff bezig met hard en extreme, en al helemaal als ik ze op goud wil halen... En friends verbeteren (slechte eigenschap )