Die staan gewoon bij de verschillende moeilijkheidsgraden. Alle levels waar een ''+'' bij staat, is van de DLC
Ze hadden van mij wel dat punt dat je teller gewoon doortelt nadat je gecrashed bent mogen fixen... Soms wil ik die gast gewoon keihard op z'n bek zien gaan en even nagenieten hoe hij dood ligt te branden als ik weer eens 400x een jump op een Extreme track geprobeerd hebt die niet lukt, maar dat kan dan weer niet want de teller tikt door. Ok op Extreme boeit de tijd me dan wel niet maar you get my point xD
Weer in Inferno II 30 minuten verneukt. Verdomme, dat hoge schuine stuk is echt tijd consumerend, en dat stukje daarvoor met die pallets ook, word er echt niet goed van. Moet er maar mee stoppen voordat die xbox eruit vliegt want hier kan ik echt niet tegen
Maar euhm. Als ik Trials HD ga spelen en ik ga naar Play Game, dan zie ik geen een track van de Big Pack die ik heb gedownload. Of zijn dit alleen maar Extreme banen?
Pffff ik ben ook trials aan het spelen en wat een shitty moeilijke game is dit. Laatste level van hard lukt me een jump niet en dan wil ik het nog niet hebben over de extreme levels
Ja het is echt een handigheidje die je (ik tenminste) met veel oefenen steeds beter onder de knie krijgt.
Ja het lukt allemaal wel alleen bepaalde obstakels kom ik niet voorbij. En het lijkt wel dwangmatig maar ik blijf maar prongelijk op (back) drukken waardoor ik weer van voor af aan beginnen moet ^^.