Vanavond maar weer 'ns verder met wat meer banen op Gold uitspelen. Alleen de track '1 Bit Trip' van medium blijft mislukken. Had ook een goed begin op Groundhog Forever, maar het mocht niet baten. Op 80% van de track viel de controller uit en nergens in het huis waren natuurlijk nog 2 batterijen te bekennen. Lang leven Trials.
1 Bit trip is inderdaad vervelend om snel te rijden, net als Space Station. Ik zou gewoon even de replays kijken van die tracks om te kijken hoe je er het snelst doorheen komt.
Als ik replays kijk van de toptijden in mijn FL zie ik ze soms back en front flips maken. Is dat (op sommige banen) echt nodig, of zijn ze gewoon interessant aan het doen?
Backflips zijn zover ik me kan herinneren niet echt nodig, maar frontflips soms echt wel. Als je moet landen op een schuine helling naar beneden, en je maakt een frontflip die je precies goed land, kun je vrijwel meteen op volle snelheid doorrijden, ipv eerst te moeten landen, corrigeren, en optrekken. Is wel vrij moeilijk, en is eigenlijk alleen nodig als je voor platinum gaat.
Unyielding The player has completed Groundhog Returns faultlessly without changing the rider's posture. wat wordt hier nou bedoeld? hoe te doen?
Remmen is ook toegestaan! Gewoon je tijd er voor nemen, het gaat er namelijk niet om hoe snel je de baan haalt.
Netjes man. Dit blijft echt een onmogelijk moeilijk spel. Zoals die endurance tournament zonder fault halen. Daar waag ik me niet aan hoor. Wel erg leuk, zeker voor die 400 puntjes waar ik het voor gekocht heb.
Ik heb Trials al maar heb 400 puntjes over. Zal ik die uitgeven aan de eerste map pack of de tweede? Of toch maar aan Earthworm Jim HD?
Zojuist alle oecumene levels gehaald niet op goud maar ik vond het een aardige prestatie en zaten een paar lastige levels tussen . Inferno 2
Ik heb de dlc nog niet dus ik denk dat die daar inzitten? Ik ga die vanavond aanschaffen ! Edit: haha ik bedoelde natuurlijk normale/gewone levels Dus inclusief extreme! (stom iPhone woorden boek )