1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials HD

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 21 jul 2009.

1. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Nooit geweten dat er een heel topic over Trials was op XBW...

Zijn er nog mensen die her en der nog top(5000)tijden hebben gehaald? Zoja, voeg mij aub toe in je friendslist want het is altijd leuk om de andere tijden te bekijken...

Mijn beste tijden heb ik trouwens niet eens thuis gehaald maar op accounts van vrienden(laatst eindelijk inferno2 zonder fouten, obv op andere account)

Valt het jullie trouwens ook op dat platinum halen in de 2e uitbreiding stukken moeilijker is gemaakt?

en nog een tip: De meeste mensen gebruiken alleen links/rechts om hun mannetje te bewegen, stop hiermee.

je moet namelijk linksboven/rechtsonder gebruiken, hierdoor 'til' je je motor op en kom je veel makkelijk over obstakels en vlieg je veel verder over ramps.

owjah mijn GT: reflex reson

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    King of the Hill is dat.

3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ik voeg je wel toe. Platinum op Inferno II, dus probeer dat maar eens in te halen.;)

Oja, en over die tip. Dat is afhankelijk van je eigen voorkeur. Ik doe het gewoon altijd met links en rechts.

Laatst bewerkt: 6 jan 2011
  4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    AAAh, wat ik wordt ik toch godverdomme chagrijnig van die Marathon achievement. Echt niet normaal meer hoeveel pech ik gewoon heb. Echt hatelijk. Ik ben al echt voor de 200x opnieuw begonnen. Ik maak altijd wel ergens een fout. Net 5x achter elkaar foutloos tot de twee naar laatste komt er een balk uit de lucht vallen. AAAAAh.... En dat gewoon heel de tijd. Gaat het echt lekker nog 3 maps te gaan. BAM, kom ik een oermakkelijk schansje verkeerd over.

Echt deze achievement is niet eens zo moeilijk. Elke map lukt gemakkelijk foutloos, maar dit is gewoon echt pure pech.

Vandaag moet ik hem toch echt een keer unlocken. Al lang genoeg ermee bezig geweest.

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die ook vaak geprobeerd, op een gegeven moment maar mee opgehouden, maakte ook heel de tijd van die kleine kut fouten...

6. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ik weet het, ben er ook lang mee bezig geweest. Vooral helemaal op het einde is het zo klote, want je MOET alles goed doen, anders kan je 20 levels opnieuw doen. En dan ben je zo zenuwachtig, dat je zelfs de makkelijkste dingen fout gaat doen.

7. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wat mij helpte bij de Marathon achievement is dat ik gestopt ben met het voorzichtige rijden. Meestal haal je een level makkelijker door in een flow te rijden dan dat je ieder stuk apart behaald. Je kunt er dan beter met een lekker vaartje door heen rijden/vliegen. Maar ook ik heb heel wat pogingen gedaan om hem te halen!

Ik heb wel de makkelijke variant van Marathon gehaald, de moeilijke had ook nog het level Concrete Dreams (?) erbij. Dat is het level dat je een buis op moet rijden zonder schans. Gelukkig hebben ze deze er uit gehaald, anders zou ik nu nog bezig zijn!

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Haha inderdaad, ik heb 't voor de patch ook geprobeerd toen was het echt onmogelijk (volgens mij zaten er toen ook hard banen in?). Blij dat ze hem hebben aangepast.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, las dat ook eens bij Xbox360achievements.org. Vind het nu al onmogelijk, laat staan als er ''hard'' tracks in zitten...

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand deze inmiddels gehaald? :+
    Net in mijn eerste run door die baan 36 faults gehad. (met die ezel motor natuurlijk) It wasn't pretty. 8)

Ben iig blij dat het geen Extreme track is. Daar was ik eerst bang voor. :p

11. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    jees jullie klinken echt fucking goed
    ik heb inferno 2 nog nooit gehaald :p
    maar ik merk wel dat ik de laatste tijd steeds beter ga xD

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Iemand die wat meer over de DLC kan vertellen? Hij is namelijk al een poosje uit, op de rest van het internet lees ik veel positieve berichten er over.

13. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker aanraders, allebei.
    Erg leuke nieuwe tracks. Je krijgt er ook bizar veel.
    Plus nieuwe minigames.

Vervolg is trouwens ook al aangekondigd!

Trials Evolution. \o/

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [GT]720013[/GT]
    [GT]720015[/GT]

Heb er zin in! Soon kan niet soon genoeg zijn. :D

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Damn! Ziet er goed uit, eindelijk ook buiten! Denk dat ik hem wel ga kopen mocht hij niet te duur worden :)

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem gespeeld op de Gamescom even terug. Het ziet er best goed uit! Maar voor zover ik zag was het enige verschil (afgezien van de levels en wat objecten die in de levels staan ofcourse) dat je niet meer 1 rechte lijn rijdt. Af en toe draait het parcours wat, maar dan draait de camera gewoon mee geloof ik.

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Geiniggggggg!

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Geweldig! Buiten racen, gave multiplayer etc etc. Vind alleen dat constante respawnen in de MP wat minder.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oh ja, multiplayer! Dat was ik helemaal vergeten.

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Gaaf dat het 'iets' meer naar de realiteit is gebracht. Al vond ik het over de top sfeertje totaal niet erg bij Trials HD.

Deel Deze Pagina