[XOne] Trials HD

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 21 jul 2009.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jij bent ook mijn richtpunt. Nog iemand in m'n lijst heeft hem, maar jij bent beter dan hem.

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Mij kunnen jullie ook altijd toevoegen :)

Wel erbij zetten dan dat dit van XBW is en voor het spel Trial HD :)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    JEZUS! Fucking! Christus! Zo fúcking moeilijk. Ik zit dus nu nog steeds in het tweede extreme level. Maar nu bij het laatste obstakel. Maar ik zit nu op 29 minuten, dus heb ik nog maar 1 minuut. Ook ben ik 491 keer gevallen, wat betekent dat ik nog maar 9 tries heb. Zó frustrerend. En het is ook fucking moeilijk.

Voor de duidelijkheid. Je begint dus links onderaan. En die eerste jump is dus ook echt zo stijl. Bijna 90 graden.

Ik post het nog maar een keer in de hoop dat dan wel iemand het leest.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik durf gewoon niet verder te gaan :+

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dude zit pas op easy levels:+
    Dus kan je geen tips geven...

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    KUT!

Gefaild! Met nog minder dan een halve minuut over heb ik 500 tries gehad. :'-(

Ik ga nu de hele map in kaart brengen met aanwijzingen erbij :+

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb nogal problemen bij de 3 van ondere van HARD. Dat laatste stukje voordat je bij de finish bent zit er nog een schuine plank met daarop nog een klein plankje, hoe de fuck kom ik daar overheen

8. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet wel hoe het werkt maar het is zo moeilijk uit te leggen :+

Je moet je gewicht naar achteren houden in ieder geval, en net als je voorwiel de top van de eerste ramp verlaat, heel je gewicht naar voren, als je dat snel doet springt ie een stukje naar voren, terwijl je gewoon stilhangt in de lucht onderhand.

Kun je anders geen replay kijken van iemand van de leaderboards als je er echt niet uitkomt?

Ik ben nu net pas bij de hard levels, maar ik doe dan ook alles goud halen, en dat heeft af en toe een restart nodig :p

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Shit! Heb hem nu toch ook maar gekocht :cool: Die andere punten komen ooit vast nog wel eens van pas ;)

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De Gametrailers review:

[GT]54055[/GT]

En misschien nog interessanter, een aantal voorbeelden van levels die met de editor zijn gemaakt:

[GT]54053[/GT]

Nice. :)

Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Wat houdt die 500 tries per level in? Kun je daarna zo'n level niet meer spelen ofzo?

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    dan moet je denk ik weer vanaf het begin ;). het niet meer kunnen spelen lijkt me wel een zware afstraffing.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Vanaf het begin van het level? Of vanaf het begin van een serie levels of moeilijkheidsgraad?

Vanaf het begin van een level is niet echt een straf lijkt me :)

Heb de demo gespeeld. Speelt lekker weg, ziet er goed uit, en is redelijk verslavend, maar ik wacht even een 'deal' af en koop hem dan wel zodra hij wat goedkoper is. 1200 punten vind ik iets teveel van het goede, aangezien je tegenwoordig al regelmatig retail-games tegenkomt in de budgetbakken voor 10-15 euro.

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    dat weet ik niet.

en veel van de games in de budgetbakken kunnen denk ik niet tippen aan het niveau van dit hoor ;). Bovendien worden arcade games niet echt snel in prijs verlaagd.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb het helemaal nagetekend en aantekeningen erbij gemaakt en nu heb ik hem gehaald.

De zilvere medaille is nu ook wel te doen na een paar keer. Ik zal het allemaal ook wel ff in paint zetten en hier posten. Misschien handig als meerdere mensen dat doen? Dan kunnen we in een grote spoiler verschillende handleidingen om levels te halen neerzetten in de startpost.

16. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch heel de bedoeling van de leaderboards replays? Daar kun je precies zien hoe het moet, inclusief welke knoppen diegene indrukt.

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Er zijn naar mijn mening zat spellen die 69 euro hebben gekost, met minder content en replay-waarde dan Trials HD.

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja maar hoe kun je nou al die mappen downloaden als je alleen met je vrienden kan delen??? 8)

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WAAAH, ik ben nummer 3 van de wereld op EASY Baan Logsplosive

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ga voor plekje nummer 1 ;)

Deel Deze Pagina