1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Trials Rising

Discussie in 'Games' gestart door Reson, 27 aug 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732


     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vind de laatste nieuwe DLC met vlagen best wel weer lekker om te spelen, paar prachtig vormgegeven tracks die leuk zijn om te rijden.. :cool:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Daarnaast helaas ook tracks die ik minder creatief of oogstrelend vind. De menu structuur, of beter gezegd de propvolle landkaart, werkt ook niet echt mee om met plezier de nieuwe content door te spelen. Blijft een aparte game dit. Ene kant speelt het heerlijk, aan andere kant hebben ze zoveel vreemde en onnodige keuzes gemaakt die de game minder verslavend/aantrekkelijk maakt dan de vorige delen ofzo.

    Heb nu ook serieus moeite met de nieuwe Extreme tracks.. Gaat het niveau zo hard de hoogte in, of speel ik gewoon te weinig meer?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2019
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Door die prop volle landkaart ben ik juist gestopt met de game. Vind het veel te vol en veel te omslachtig en onduidelijk. Ik was soms langer bezig met welke ik nog moest spelen of verbeteren te zoeken dan daadwerkelijk aan het spelen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    De kaart staat te vol, en dan al die verschillende logo's voor de uitdagingen maakt het echt te druk en onoverzichtelijk. Het filter kan wel ietwat helpen, maar niet altijd voldoende.
    Kan mij goed voorstellen dat mensen hierdoor afhaken...

    Probeer maps altijd te terug te vinden via die Stadions die weer aan een bepaald niveau zijn gekoppeld.
    Maar eer je weet waar die stadions zich bevinden op de kaart ben je ook al weer even verder. :rolleyes:
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Snap ook niet goed waarom de developers hun eigen game op zo'n manier kapot maken.

    Zat laatst te twijfelen om hem te kopen, en dan brengen ze weer het nieuws naar buiten dat er weer een nieuwe Season Pass komt. Ok. Cool. Dan wacht ik wel weer af of er dan straks een Complete Edition komt waarin ook dat nieuwe seizoen zit.

    De structuur van Trials HD en Evolution was gewoon zo fucking veel beter. Geen gezeik met MT's. Geen gezeik met rare eisen om shit te unlocken. Gewoon lekker Trials.

    Wat een idioten.

    Gameplay prima. Graphics prima. Track-design prima. Ok, dan gaan we het vervolgens verkloten met een idiote overvolle map. Genius!
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Seizoen 4

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gigatracks gratis vanaf 16 juli

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb echt geen idee wat nou de plannen zijn van Ubisoft voor deze game. In December nog berichten over een nieuwe Season Pass, daarna weer stilte.
     

Deel Deze Pagina