Tribal GBA-SP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dodgie, 17 jun 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Em bij FRS lag er laats een GBA SP voor €100..

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Ik kan em voor 85 eurotjes krijgen... ben er nog niet over uit of ik em zal kopen.... heb net 3 maand terug gba met 8 games aan m'n vriendin gegeven... Metroid op gba sp is cool though :9 Hmmmmz

Weet iemand nog ergens waar je goedkope gba games kan kopen? :+

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Waar ken je dat ding krijgen dan voor €85, geldt dat ook voor anderen? Ga nl binnenkort weer es met mn ouders en mn broertje en zn vriendinnetje mee op vakantie dus ik ken wel een sp gebruiken ;)

4. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Ik kan de zwarte en blauwe geloof ik voor 85 euro kopen, de rest is allemaal duurder. Ben er nog niet over uit of ik em zal kopen though

Freerecordshop site haal ik em weg, daar staat ie voor 100 euro, maar ik heb pasje waarmee ik 10%korting krijg en heb nog 5 euro kortingsbon dus dan is ie 85 euro }:]

Weet iemand meer over 170 games in 1 die op ebay staan? Zijn dat echt voledige games en is het geen troep?

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Op de GBC had ik ook zo'n cardridge in singapore gekocht, en daar was het wel allemaal o.k., iets van 120×1, en ze werkten allemaal (denk ik, ben er niet aan toegekomen om ze allemaal te spelen :+)

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah maar er is ook een NES versie. Kijk maar:
    [​IMG] [​IMG]

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat pasje krijg je alleen korting op games, dvd's en cd's!!!!!!! Dus je betaald gewoon 100 euro - die kortingsbon van je = 95 euro...

8. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Ooh heb 2 maand terug gewoon xbox controller met 10% korting opgehaald hoor ;) Maar heeft toch geen nut. GBA is uitverkocht op hun site :+

9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, want 2 maanden geleden had FRS een actie waarin men 10% korting kreeg bij aankoop van een console (+ game dacht ik). Dat lag dus niet aan je pasje. O-)

De GBA staat idd als uitverkocht vermeldt op de site, maar je kunt 'm gewoon bestellen bij FRS. Heb ik ook gedaan en krijg 'm nu binnen 2 weken! *)

10. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    op zich vind ik het wel lache die dingen op je GBAsp. maarja voor minder geld kun je veel gaver stickers kopen. op ebay zijn er voor 8 dollar ofzo. of het betrouwbaar en kwaliteit is, dat is het volgende maarja...

Deel Deze Pagina